Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyvärr inte ens suttit fast tidigare så tänkte mest vad som är vanligast och mest populärt hos gemene men. Men slutsatsen kanske är att det kvittar vilka jag väljer som första valDet kan du bara svara på själv tänker jag. Beror ju på hur du är skapt och hur brett du gillar att ha fötterna. Finns inget bättre/sämre i detta.
Det kan du bara svara på själv tänker jag. Beror ju på hur du är skapt och hur brett du gillar att ha fötterna. Finns inget bättre/sämre i detta.
Hehe. Ja det är ju inte happykorrekt att inte föreslå andra produkter.?Vilken tråkig svar!
En mer happy svar skulle vara något som: du ska ha Nukeproof Horizon!
kör själv med LS helt enkelt för att mina hälar skrapar i så jävulskt mycket i kedjestagen annars. Är väl hjulbent som en cowboy förmodligen.
Helt rätt.Vilken tråkig svar!
En mer happy svar skulle vara något som: du ska ha Nukeproof Horizon!
Lätt de breda.
Har klossarna långt bak när jag åker trail och upplever det svårare att klicka ur för man kommer med mycket fot mot vevarmen med de som har kort axel.
Det är en intressant poäng! Hur problematiskt det är berör dock på hur långt bak man han klossarna och hur stora fötter man har. Och också på om man använder XC eller Trail skor.