CRC, Held parcelproblem

sideburn

Aktiv medlem
CRC, Held parcelproblem
Date Time Location Tracking Event
04-09-2007 11:21 Delivery Agent - SWEDEN Held, parcel problem

Detta bådar inte gott...

Någon som varit med om det?

Vad händer?

// Patrik

CRC, Held parcelproblem
Jag tror det kan vara att dem vill ha kontakt med dig. Komma överrens om leveranstid kanske. Så ring deras anläggning alt. kundtjänst och hör. Hade en liknande status från DHL för nån dag sedan. Det visade sig att sändelsen låg hos dom. Men ville höra när det var ok att leverera. Fast åkte dit och hämtade mitt paket timmen efter jag ringt.

Så detta kanske ka vara ditt "problem". Med tanke på att det står Held.

CRC, Held parcelproblem
Det är schenker vi snackar om, där är det ingen annan än dom som bestämmer leveranstiden :P

Sen ska det ju levereras till servicestället, och dit borde de ju komma fler paket ifrån dom tycker man

aldrig varit med om att det låst sig såhär i sverige faktiskt =/

// Patrik

CRC, Held parcelproblem
varför frågar du här? ingen här kan rimligtvis veta bättre vad informationen betyder än schenker själva, du har väl ringt och frågat hoppas jag...

CRC, Held parcelproblem
Du kommer förmodligen få en lapp i brevlådan om att de vill få kontakt med dig. Det är lika bra att ringa dem på en gång. Ett tips är att använda sökfunktionen för den här frågan ställs ganska ofta.

CRC, Held parcelproblem
1. Kontakta CRC och be att få GLS nummret för ditt paket... De brukar vara snabba på mail...

2. Ring Schenkers utlandavdelning i Helsingborg och be dem ta fram Schenkers Fraktnummer för det GLS nummret... Vill Schenker dig något så säger som de nog då i telefonen...
om inte annat är de bara att söka paketet med Schenkers Fraktnummer när du fått de på schenkers hemsida.

CRC, Held parcelproblem
Tack så mycket för hjälpen.. Ni behöver inte bli förbannade, undrade enbart om det var någon som har varit med om detta..

Paketet är i sverige, har mailat schenker då det verkar som om att dom inte vill att man ska ringa dm på deras hemsida.. finns nummer till deras huvudkontor, slår väl en pling imorgon om det inte händer något.

Tack // Patrik

CRC, Held parcelproblem
Jag brukar ringa till det lokala schenker stället och fråga om paketet kommit när jag ser när det har kommit in i svergie (brukar räcka med ordernumret som står på ordern). För att sedan åka och hämta det, såvida dom inte varit snabba och lämnat det till det lokala utlämningsstället.

Tillbaka
Topp