Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
geologen sa:En fördel med den svenska frakten är att den inte har fejkutkörningar utan alltid går rakt till utlämningsställe. Värt att betala lite extra för.
Vilken pakettjänst skickas det som?clnr sa:Hcan: Självklart har jag angett leveransadress till kontoret. Men de kör ju inte ut, de kör det till utlämningsstället direkt.
clnr sa:Vernersson: Jag vet inte. Det är ju inte så att jag har nån koll på vad det blir om det är Royal Mail (som det var fallet senast det hände) tar emot frakten i Storbrittanien.
mikipedia_ sa:Jag bestälde växelvajer förra veckan och fick det på 2dagar, tycker det funkar likabra som när det var cc.
marr sa:mikipedia_ sa:Jag bestälde växelvajer förra veckan och fick det på 2dagar, tycker det funkar likabra som när det var cc.
Jag beställde med vajer... Skillnaden var att de stoppade huvudet i sanden :P
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:Jag bestälde växelvajer förra veckan och fick det på 2dagar, tycker det funkar likabra som när det var cc.
Jag beställde med vajer... Skillnaden var att de stoppade huvudet i sanden :P
Tråkigt! Passade du på med ripcord kiten till bra pris?
De gånger jag har beställt från Cyclecomponents; 'har det tagit 10 dagar (det tar 2 dagar från Rose).marr sa:...Jag beställde den 23e ...Har inte hört ett knyst därifrån...
Igino Cazzola sa:De gånger jag har beställt från Cyclecomponents; 'har det tagit 10 dagar (det tar 2 dagar från Rose).marr sa:...Jag beställde den 23e ...Har inte hört ett knyst därifrån...
marr sa:Fick min vajer till sist. 59:- i frakt för att skicka ett sledet brev 10dagar senare känns inte så dynamiskt... En hel produkt var det de skulle få med också.
Nä, Tyskland i fortsättningen.
mikipedia_ sa:marr sa:Fick min vajer till sist. 59:- i frakt för att skicka ett sledet brev 10dagar senare känns inte så dynamiskt... En hel produkt var det de skulle få med också.
Nä, Tyskland i fortsättningen.
Nu under flytten så står det faktiskt att det är längre frakttider ca 10 dagar.
KONAmi sa:Lustigt att så många är överrens om att 59-100kr är dyr frakt, och så undrar folk varför den svenska åkerinäringen tas över av östeuropeer i gamla trötta lastbilar...
Handlar man på en svensk sida så kan de betala sin svenska personal, posten tjänar några kronor osv. Handlar du lite billigare i tyskland så är det såklart där pengarna hamnar. Men vem bryr sig om svenska företag, det är väl ingen här som jobbar på ett sådant?
KONAmi sa:Lustigt att så många är överrens om att 59-100kr är dyr frakt, och så undrar folk varför den svenska åkerinäringen tas över av östeuropeer i gamla trötta lastbilar...
Handlar man på en svensk sida så kan de betala sin svenska personal, posten tjänar några kronor osv. Handlar du lite billigare i tyskland så är det såklart där pengarna hamnar. Men vem bryr sig om svenska företag, det är väl ingen här som jobbar på ett sådant?
jag tjackade en vajer hos min LBS häromdagen, kostade 45kronor direkt över disk :)marr sa:Fick min vajer till sist. 59:- i frakt för att skicka ett sledet brev 10dagar senare känns inte så dynamiskt... En hel produkt var det de skulle få med också.
Sambal Oelek sa:jag tjackade en vajer hos min LBS häromdagen, kostade 45kronor direkt över disk :)marr sa:Fick min vajer till sist. 59:- i frakt för att skicka ett sledet brev 10dagar senare känns inte så dynamiskt... En hel produkt var det de skulle få med också.
marr sa:Sambal Oelek sa:jag tjackade en vajer hos min LBS häromdagen, kostade 45kronor direkt över disk :)marr sa:Fick min vajer till sist. 59:- i frakt för att skicka ett sledet brev 10dagar senare känns inte så dynamiskt... En hel produkt var det de skulle få med också.
Har ingen lbs!