Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Barrett sa:Jag gillar Julas väggfästen. Tyvärr får jag inte in en krok till för fjärde cykeln...
NLC sa:Är det inte mer praktiskt att ha mittencykeln på en annan höjd så att MTBns styre inte hamnar mitt för sadlarna?
Konkret sa:Gött att se att någon kör med korgar!
Barrett sa:Konkret sa:Gött att se att någon kör med korgar!
Det är den nya trenden för att kunna köra barfotacykling :)
Nä. Vart så positivt överraskad av eggbeaters på crossen så det blir nog det på både MTB och fixedgear-pendlaren framöver.
Cannondale jekyl 1000 sa:....Sågade ut hängarna ur en granplanka som jag själv sågat av timmer från egen skog....
Barrett sa:Jag gillar Julas väggfästen. Tyvärr får jag inte in en krok till för fjärde cykeln...
NickPick sa:Barrett sa:Jag gillar Julas väggfästen. Tyvärr får jag inte in en krok till för fjärde cykeln...
Vilka fästen menar du?
Jag har 2 mtb med 40cm mellan på en vägg. Ska bli intressant om jag får in en räser där...
fredrick sa:Vart finner man en lite bättre modell av detta pedalfäste?
http://www.jula.se/catalog/fritid/c...orvaring-och-hallare/upphangningskrok-639169/
Vill ha en i lite tåligare metall samt lite tajtare vid pedalaxeln.
fredrick sa:fredrick sa:Vart finner man en lite bättre modell av detta pedalfäste?
http://www.jula.se/catalog/fritid/c...orvaring-och-hallare/upphangningskrok-639169/
Vill ha en i lite tåligare metall samt lite tajtare vid pedalaxeln.
Någon som vet vart det går att köpa en bättre modell, mer tålig/påkostad än Julas?
Tänkte använda ihop med Ikeas nya tavellist under däcken.
mao sa:Skamlöst inspirerad av denna:
gjorde jag en egen av lite spillvirke:
Snyggare än förlagan tycker jag.Peth sa:mao sa:Skamlöst inspirerad av denna:
gjorde jag en egen av lite spillvirke:
Snyggt!
edvin_m sa:Bumpar den här tråden. Flyttar till ny lägenhet i helgen med parkett överallt :/ jag gillar plastgolv pga lättsköttheten och med ett par mountainbikes som drar in lera och vatten behöver jag något skydd under. Det schackrutiga golvet som figurerat här i tråden verkar ha utgått.
Förslag på alternativ? Funderar på att beställa några kvadratmeter plastgolv men jag är rädd att det är för mjukt så att kanterna ska krulla upp sig och skit komma in under
kais01 sa:jenny, klurig lösning att fälla upp den åt sidan under taket.
det mesta man sett här i tråden handlar om hela cyklar. men en ram utan ena eller båda hjulen är lättare att stuva undan, t ex under en säng.
hjulen kan man eventuellt ställa på balkongen. är ju oftast dessa som medför mest smutsproblem
är stöldrisk ur förråd en drivkraft kan en lösning vara att t ex lämna bara ramen eller hjulen där, och ta in resten. buset lär vilja ha kompletta cyklar..
trots att jag har garage delar jag alltid den här n+1 reservhojen, det blir trångt att ha den stående ihopsatt...
ceel sa:N+1 blir svårare för varje år i mitt 4,5 kvm cykel/arbetsrum. :)
NLC sa:Fashionista med WD40 i hyllan?
wenna sa:ceel sa:N+1 blir svårare för varje år i mitt 4,5 kvm cykel/arbetsrum. :)
Jäklar... där har du tagit tillvara på utrymmet :)
Själv mekar man i köket ;)
wenna sa:NLC sa:Fashionista med WD40 i hyllan?
Det där är inte WD40.. men en flaska WD40 parfym hade nog passat in :)