Cykel som försörjning

Cykel som försörjning
Att man inte blir rik på att spela fotboll i div 6 i Vånga FK betyder inte att man inte kan försörja sig på fotboll.

Svenska cupen kanske är att sikta lite väl lågt om man vill leva på det.

Senast ändrad:
Cykel som försörjning
Att cykling är helt döfött när det gäller att kassera in är ju uppenbarligen helt fel.

Finns få sporter där tjuvar kasserar in så bra som på cykling? Till och med polisen har börjat acceptera det. :devilish: ?

edit: På det sättet måste cykling vara den mest jämställda sporten samhällsmässigt... nedlusade människor köper dyra cyklar som sedan tjuven stjäl, berätta gärna för mig hur det skulle gå till inom fotbollen, skulle väl varit genom att sno signade (och kickade) bollar.

Cykel som försörjning
edit: På det sättet måste cykling vara den mest jämställda sporten samhällsmässigt... nedlusade människor köper dyra cyklar som sedan tjuven stjäl, berätta gärna för mig hur det skulle gå till inom fotbollen, skulle väl varit genom att sno signade (och kickade) bollar.

Man kan sälja billiga kopier av fotbollströjor som original.

Cykel som försörjning
Man kan jobba som kommisarie…..då får man se cykeltävlingar och äta korv / dricka kaffe gratis och även få ett litet arvode och resersättning på det ?.

Cykel som försörjning
Hur gick det med det där Hellas technics, gick det att leva på det?

westport-164-med-1B-600x535.jpg

Cykel som försörjning
Men jag hade aldrig som mål att försörja mig på Hellas T.
Målet låg i att visa de som var intresserade min synvinkel på hur man kan attackera trailsen i Hellas, trots den sura stämningen härifrån fick vi några lite intresserade och avverkade hela en nöjd numera invigd.

Hade jag istället vandrat runt centralen nattetid och erbjudit äldre män sexuella tjänster hade uppsidan varit betydligt större men när målet inte låg på profiten så kan inte riktigt Hellas T. vara med i diskussionen.

Men verksamheten finns, den ligger under ytan och fiddelurar precis som stora klanen i Usa gör så vill någon komma så säger jag inte nej.

Tillbaka
Topp