Cykelbutiker i stockholm - "äventyrscyklar"
Jag har länge suktat efter en ny cykel. Det är helstel "allt-i-allo"/ATB/bikepacking bike/utility-bike etc som står på önskelistan. Det komemr att användas till längre dagsturer med en hel del asfalt men även lite grus och kanske lite stig då och då.
Jag har kolla på en hel del cyklar från framförallt kona och marin. Unit x har jag länge suktat efter men jag överväger även dropbar...
Jag vill prova lite cyklar men eftersom utbudet för det jag letar efter är så värdelöst här på västkusten så har jag bokat in en tur till stockholm.
Nu till min fråga. Vilka butiker får jag inte missa?
På listan hittils har jag:
* bikester
* fix my bike
* DropinBikes
som har kona och marin cyklar.
Finns det några andra som jag bör uppsöka? Behöver inte vara dessa märkena, jag kommer att ha en del tid, men gärna butiker som har relevanta cyklar. Inga butiker med bara "standard stadscyklar" eller "kolfiberraketer" dvs. :)
Jag har kolla på en hel del cyklar från framförallt kona och marin. Unit x har jag länge suktat efter men jag överväger även dropbar...
Jag vill prova lite cyklar men eftersom utbudet för det jag letar efter är så värdelöst här på västkusten så har jag bokat in en tur till stockholm.
Nu till min fråga. Vilka butiker får jag inte missa?
På listan hittils har jag:
* bikester
* fix my bike
* DropinBikes
som har kona och marin cyklar.
Finns det några andra som jag bör uppsöka? Behöver inte vara dessa märkena, jag kommer att ha en del tid, men gärna butiker som har relevanta cyklar. Inga butiker med bara "standard stadscyklar" eller "kolfiberraketer" dvs. :)