Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser hela tiden hans namn som Eulalia. Man kan spekulera i om föräldrarna trodde de skulle få en tjej men sedan fick de byta namn.Gissningsvis i alla fall två dagar till i rosa för Eulálio.
Hörru du! Nu har du kommit fel. Det här är inte "Man vet att man tänker för mkt på kungligheter"-tråden.Jag läser hela tiden hans namn som Eulalia. Man kan spekulera i om föräldrarna trodde de skulle få en tjej men sedan fick de byta namn.
Visa bilaga 831484
Superfin etapp idag. Men dom borde kört ner till någon by i Cinque Terre ! Måste nog ta en Racecar och köra dom vägarna !!
Tänker också lite på Åsa-Nisses bilHörru du! Nu har du kommit fel. Det här är inte "Man vet att man tänker för mkt på kungligheter"-tråden.![]()
Ben Turner-revansch kanske. För flackt/för sent för utbrytning. Om inte INEOS är rädda för att Bernal ska droppa igen dvs. Annars kan nog Decathlon sätta tempo för att droppa Milan/Magnier/Groenewegen.Läge för en utbrytning att hålla imorgon också? Eller kan det finnas något spurtlag som vill försöka ta en etappseger? Är ju ändå fem mil från toppen på andra tredjekategoriaren till mål.
Visa bilaga 831485
Var tvungen att testa så att inte minnet svek mig, mycket riktigt så vid moderata ca 550W i 30 sek så stabiliserade farten sig runt 53 km/h sittande o-aero.Vissa är bra på att få upp hög fart på korta sträckor, andra är bra på att gneta på lite längre i skaplig fart.
Som ytterst oexplosiv (har aldrig varit snabb på något som handlar om korta sträckor) tror jag inte att jag kunnat komma upp i 50 km/h på platten. Vet ett år nere i Alperna när jag och en annan kille vägde ungefär lika mkt och han kunde spurta åttor runt mig på platten men han hade ingen chans mot mig uppför.
Finns ju en del rappa "gossar" som @Lejon på forumet som väl klämmer upp cykeln i 50 km/h i sömnen. Med ett ben.
JahaVar tvungen att testa så att inte minnet svek mig, mycket riktigt så vid moderata ca 550W i 30 sek så stabiliserade farten sig runt 53 km/h sittande o-aero.
Med eller utan kedja?Var tvungen att testa så att inte minnet svek mig, mycket riktigt så vid moderata ca 550W i 30 sek så stabiliserade farten sig runt 53 km/h sittande o-aero.
NäNä, så lätt går det inte. Det krävs videobevis och loggar från flera olika och tillförlitliga källor.Var tvungen att testa så att inte minnet svek mig, mycket riktigt så vid moderata ca 550W i 30 sek så stabiliserade farten sig runt 53 km/h sittande o-aero.
Om farbror inte kommer ihåg gårdagen så ansåg farbror att det var svårt att cykla i 50 km/h, tycker att jag bevisar motsatsen.
Nja, det jag sa var att maxfart har rätt mkt att göra med explosivitet och att jag inte trodde att jag kunnat komma upp i 50 km/h på platten (ens på den tiden då jag tillbringade ett antal hundra timmar per år på cykeln).Om farbror inte kommer ihåg gårdagen så ansåg farbror att det var svårt att cykla i 50 km/h, tycker att jag bevisar motsatsen.
Om farbror inte kommer ihåg gårdagen så ansåg farbror att det var svårt att cykla i 50 km/h, tycker att jag bevisar motsatsen.
Nu tycker jag att farbröderna ska sluta bråka, man skulle kunna tro att det inte är cykelväder ute.Nja, det jag sa var att maxfart har rätt mkt att göra med explosivitet och att jag inte trodde att jag kunnat komma upp i 50 km/h på platten (ens på den tiden då jag tillbringade ett antal hundra timmar per år på cykeln).
Även om jag utgår från att det hela var skämtsamt med säljande av cyklar vid oförmåga att nå 50 km/h så är ett kriterium för cyklande baserat på maxfart tramsigt då de flesta motionärer är mer betjänta av uthållighet än explosivitet,
Cykelväder? Det är väl inte trettio grader än?Nu tycker jag att farbröderna ska sluta bråka, man skulle kunna tro att det inte är cykelväder ute.![]()