Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
var väl nått i stil med dessa som var tänktSka de va med blöja eller bara nåt att cykla till jobbet med?
Om man skall lita på deras storleksguide så gäller detsamma för mig. Fast man kan ju undra hur pass väl den guiden stämmer. Det skiljer tre cm i benlängd mellan S och XXL. Det är ju helt orimligt.Jag har tyvärr inte hittat några byxor som passar riktigt bra för mig. Jag är 190 cm lång och långbent men i övrigt normalt byggd. För Makke-byxorna i långversion ovan har jag L i midja och stuss men inte ens XXL passar på längden.
Jag är 188 och mig passar dom? De i storlek 50 har 88cm innerbenssöm, 48orna 87cm (jag mätte dom nu)Jag har tyvärr inte hittat några byxor som passar riktigt bra för mig. Jag är 190 cm lång och långbent men i övrigt normalt byggd. För Makke-byxorna i långversion ovan har jag L i midja och stuss men inte ens XXL passar på längden.
Jag har sett många byxor som har samma benlängd i L, XL och XXL. Det är som om folk inte blir längre än 185 och som om alla har samma förhållande kroppslängd vs benlängd.Om man skall lita på deras storleksguide så gäller detsamma för mig. Fast man kan ju undra hur pass väl den guiden stämmer. Det skiljer tre cm i benlängd mellan S och XXL. Det är ju helt orimligt.
Jag kan läsa och mäta min benlängd. Jag har 93 cm i benlängd.Jag är 188 och mig passar dom? De i storlek 50 har 88cm innerbenssöm, 48orna 87cm (jag mätte dom nu)
Nu har väl dessa ingen cred alls i cykelkretsar, men jag använder Lundhags Makke Pants Long till mina storkben, andas bra och är vattenavstötande så det räcker till för mig iaf. Dock jävulskt tigtha så ta en eller två storlekar större än deras tabeller. Blev så nöjd med mitt första par så jag köpte ett till i en storlek större för att kuna ha långkallingar under på vintern.
edit: rätt länkMakke Ms Pant Long | Lundhags
Längre version av Makke Pant. En teknisk hybridbyxa med smal silhuett, tillverkad i en materialmix som är optimerad för rörelsefrihet och slitstyrka.www.lundhags.com
Vad har du för midjemått? :oVisa bilaga 463729
Detta är Mt500 Burner Pant 2 i xl, Jag är 198, med 100 innerbensmått och 90kg ut ur duchen.