Cykelhållare

Cykelhållare
Jag föredrar tak då man lätt kommer åt bakluckan. Finns vinklingsbara för dragkrok iof men dom är ganska stora. Sen får man ju egentligen inte skymma bilens lampor och nummerplåt.

Cykelhållare
Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.

Cykelhållare
Rattnalle sa:
Lejon sa:
Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.
Japp. Jag tror vi täckt in det mesta såhär :)

I slutänden är det en fråga om preferenser.

Samt kanske även att tillgång till dragkrok eller inte kan påverka lite.

Cykelhållare
Hasse#7 sa:
Rattnalle sa:
Lejon sa:

Samt kanske att tillgång till takräcke, takrails, typ av baklucka mm mm mm kan påverka lite.

Cykelhållare
vad handlar de om för bil först o främst de ska sitta på

många faktorer spelar ju in ja valde bakluckemontering på min cheva trans sport för att enkelt kunna öppna o komma åt hundburen även om ja har cyklarna på plus ja kan dra släp om de behövs fast ja har cyklar med mej sen e ja iof sån att mitt ställ sitter på hela sommaren i princip

Cykelhållare
thule e ledande på cykelhållare skulle ja säga

har du dragkrok så e ju ett fällbart krokmonterat ställ alt bakluckemonterat nog smidigt golfen e ju inte heller så hög så takmonterat funkar oxå kanske inte lika kul o hänga upp ett lerigt skitigt åbäke på taket dock sen dubbelkolla att takmoterade stället klarar av din ram vet vissa fulldämpade e svåra att få att sitta bra i takmonterade ställ

Cykelhållare
Lejon sa:
Hasse#7 sa:
Rattnalle sa:
Lejon sa:

Samt kanske att tillgång till takräcke, takrails, typ av baklucka mm mm mm kan påverka lite.
Fast i ett sånt läge är det inte så sannolikt att man frågar efter om det är bättre med dragkrok eftersom det ändå inte är ett alternativ :)

Varför man nu skulle ha en bil utan dragkrok.

Cykelhållare
Rattnalle sa:
Lejon sa:
Hasse#7 sa:
Rattnalle sa:
Lejon sa:

Fast i ett sånt läge är det inte så sannolikt att man frågar efter om det är bättre med dragkrok eftersom det ändå inte är ett alternativ :)

Varför man nu skulle ha en bil utan dragkrok.

Elbil av liten svag modell......

Tillbaka
Topp