Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Jag tror vi täckt in det mesta såhär :)Lejon sa:Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.
Rattnalle sa:Japp. Jag tror vi täckt in det mesta såhär :)Lejon sa:Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.
I slutänden är det en fråga om preferenser.
Samt kanske att tillgång till takräcke, takrails, typ av baklucka mm mm mm kan påverka lite.Hasse#7 sa:Rattnalle sa:Japp. Jag tror vi täckt in det mesta såhär :)Lejon sa:Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.
Samt kanske även att tillgång till dragkrok eller inte kan påverka lite.
Jbhb sa:Det ska sitta på en golf kombi. Gör thule bra cykelställ?
Jbhb sa:Vilken cykelhållare tycker ni är bäst för 2 mtb? Vilket är bäst tak eller dragkrok monterad?
Fast i ett sånt läge är det inte så sannolikt att man frågar efter om det är bättre med dragkrok eftersom det ändå inte är ett alternativ :)Lejon sa:Samt kanske att tillgång till takräcke, takrails, typ av baklucka mm mm mm kan påverka lite.Hasse#7 sa:Rattnalle sa:Japp. Jag tror vi täckt in det mesta såhär :)Lejon sa:Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.
Rattnalle sa:Fast i ett sånt läge är det inte så sannolikt att man frågar efter om det är bättre med dragkrok eftersom det ändå inte är ett alternativ :)Lejon sa:Samt kanske att tillgång till takräcke, takrails, typ av baklucka mm mm mm kan påverka lite.Hasse#7 sa:Rattnalle sa:Japp. Jag tror vi täckt in det mesta såhär :)Lejon sa:Finns långa trådar där ungefär samma argument åberopas på olika sätt för de olika lösningarna. Själv brukar jag argumentera för att ej ha cyklar på taket.
Varför man nu skulle ha en bil utan dragkrok.