Cykelkläder

Cykelkläder
Mehn!

i det nya året, beställer mer än i SEK 1000, 5% rabatt för mer än SEK 2000 7% rabatt på mer än SEK 3000, 8%

Jo, tjena!

Som ett webbaserat Mulberry fabriksbutik, har vi inte de höga kostnaderna i samband med en traditionell butik. Därför kan vi erbjuda lägre priser på grund av att kostnaden för att driva vår verksamhet är lägre.
Alla Mulberry väskor har kommit från märket fabrikerna här direkt,
Allt Mulberry vi säljer är garanterat äkta. Vi strävar efter högsta kvalitet i lyx detaljhandeln kombinera härlig kundservice, snabb professionell transport och måste-ha autentiska designmärken. När du köper från oss, vet du att du köper äkta Mulberry handväskor.ess,

Ska vi ge oss på en kvalificerad gissning...? Kläderna finns även på Aliexpress, Light-In-the-box, etc etc etc.. Börjar bli en trende detta. Att starta "svenska" webbutiker.

För övrigt... NEJ, det är inte bra priser. Eller, ja om man jämför med fantasipriset som är "ordinarie" så kan det ju kännas så. 1300kr för en kortärmad tröja. Jo men tjena mittbena. Fast jag vet inte, här kommer du, med en historik på 10 inlägg och länkar till något som är hur fel som helst.

Senast ändrad:
Cykelkläder
Jag har själv köpt kläder från wiggle, av deras egna märke, dhb. Väldigt nöjd med kvalitén. Men är man ute efter märkeskläder, eller jag kanske ska säga teamkläder, så finns det officiella butiker som säljer det. T.ex. så säljer rapha.cc Team Skys kollektion.

Beror ju helt och hållet på vad det är du är ute efter.

Cykelkläder
Jeppe_E sa:
Jag har själv köpt kläder från wiggle, av deras egna märke, dhb. Väldigt nöjd med kvalitén. Men är man ute efter märkeskläder, eller jag kanske ska säga teamkläder, så finns det officiella butiker som säljer det. T.ex. så säljer rapha.cc Team Skys kollektion.

Beror ju helt och hållet på vad det är du är ute efter.

+1

dhb är riktigt bra (säger jag som inte har nån vidare erfarenhet av dyrare grejer dock) och har man lite udda storlekar så har de riktigt bra priser på sin utförsäljning just nu.

Cykelkläder
Jeppe_E sa:
...
Som ett webbaserat Mulberry fabriksbutik, har vi inte de höga kostnaderna i samband med en traditionell butik. Därför kan vi erbjuda lägre priser på grund av att kostnaden för att driva vår verksamhet är lägre.

Dom verkar rätt innovativa i alla fall, att sälja via Internet tror jag är framtiden.

Tillbaka
Topp