Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, men de som sköter om robotarna och allt runtomkring.
Jag har läst nån artikel/reklam för länge sen om Scotts CR1-ram. Vill minnas att det var skryt om hur många timmars arbete som man la ner på slutfinish på varje ram. Men enklare saker borde kunna slås ihop här...Kan man köra kickstarter på en robotsvets tror ni? Jag har inga större problem med att ramar svetsas utomlands men jag tycker inte man ska påstå att man tillverkar cyklar om man syftar på att skruva komponenter på en ram.
Det finns andra ord för det.
Det som är svårt att förstå är att om en robot ska svetsa varför måste den stå i Taiwan? Betalar vi robotarna för mycket i sverige?
Haha, glömmer aldrig när en polare, som var så stolt över sin nya T28 att den fick plats i bröstfickan på skjortan, kom ut helt förstörd från toaletten på en fest och berättade att när han böjt sig framåt för att plocka upp nåt hade T28:an glidit ur fickan och ”plupp” ner i toaletten ?"De tio ramar som han hunnit tillverka under 1998 och 1999 har varit lika efterfrågade som Ericssons nya mobil T28..."
Så nostalgisk man blir. :-)
Jag har läst nån artikel/reklam för länge sen om Scotts CR1-ram. Vill minnas att det var skryt om hur många timmars arbete som man la ner på slutfinish på varje ram. Men enklare saker borde kunna slås ihop här...
Vet nån vad som hände med NOPE! cycles i stockholm?
Min gick samma öde till mötes. RIPHaha, glömmer aldrig när en polare, som var så stolt över sin nya T28 att den fick plats i bröstfickan på skjortan, kom ut helt förstörd från toaletten på en fest och berättade att när han böjt sig framåt för att plocka upp nåt hade T28:an glidit ur fickan och ”plupp” ner i toaletten ?
instagram.com
Skramla ihop en 150k så har du en robot att sätts svetten i klon på :)Kan man köra kickstarter på en robotsvets tror ni? Jag har inga större problem med att ramar svetsas utomlands men jag tycker inte man ska påstå att man tillverkar cyklar om man syftar på att skruva komponenter på en ram.
Det finns andra ord för det.
Det som är svårt att förstå är att om en robot ska svetsa varför måste den stå i Taiwan? Betalar vi robotarna för mycket i sverige?
Men det måste vara dyrare än 150k att få till en robot som svetsar en ram? Annars kör vi på måndag.Skramla ihop en 150k så har du en robot att sätts svetten i klon på :)
Dessutom sammarbets robot så du kan skippa att bygga cell.
Öhh, kan man montera en hand på robotarmen också kanske ev...?Fina u kråksången är att du kan ta tag i armen göra en rörelse som spelas in. Sen kan den upprepa rörelsen