Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
27,5" är samma sak som 584 mm diameter på fälgen, alltså skall även däcket vara 584 mm, måttet där fälg och däck möts.Md7dani2 sa:Jag har en cykel med följande däck
27.5x2.10 52-58
Vilka mått på däck o släng kan jag välja?
Funkar tex denna: 26" 2.10 ?
Jag har en mtb.
På mina och många andras brukar det stå ETRTO...Miss Lycka 2.0 sa:Det brukar stå ERTO med några siffror efter på däck.
På moderna däck ja, på Miss Lyckas tubdäck står det troligtvis RETROooms sa:På mina och många andras brukar det stå ETRTO...Miss Lycka 2.0 sa:Det brukar stå ERTO med några siffror efter på däck.
Sixten Fors sa:På moderna däck ja, på Miss Lyckas tubdäck står det troligtvis RETROooms sa:På mina och många andras brukar det stå ETRTO...Miss Lycka 2.0 sa:Det brukar stå ERTO med några siffror efter på däck.
ForesterGuy sa:Sixten Fors sa:På moderna däck ja, på Miss Lyckas tubdäck står det troligtvis RETROooms sa:På mina och många andras brukar det stå ETRTO...Miss Lycka 2.0 sa:Det brukar stå ERTO med några siffror efter på däck.
Tubdäck blir bättre av lagring, det vet alla.