Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BLEKINGE BAD ASS sa:Någon som vet nån som fotade fredagens öppet spår. Var inne å kollade photomic's sida men hade tydligen inte fastnat på bild där.
Eveningstar sa:Alla vi fyra som körde CV45 ihop på fredagen fastnade på bild.
Att de sen har mage att begära 278 kr per bild... för att skicka via mail... nej tack.
Eveningstar sa:Alla vi fyra som körde CV45 ihop på fredagen fastnade på bild.
Att de sen har mage att begära 278 kr per bild... för att skicka via mail... nej tack.
Nej jag tror de vill ha betalt för att täcka kostnaden som de troligtvis betalat Vasaloppet för att få vara enda officiella fotograf, typ som de privata P-bolagen betalar kommunerna för att få patrullera ett visst område?Cerb sa:Eveningstar sa:Alla vi fyra som körde CV45 ihop på fredagen fastnade på bild.
Tror ju inte direkt att det är mailutskicket som de vill ha betalt för.
Eveningstar sa:Nej jag tror de vill ha betalt för att täcka kostnaden som de troligtvis betalat Vasaloppet för att få vara enda officiella fotograf, typ som de privata P-bolagen betalar kommunerna för att få patrullera ett visst område?Cerb sa:Eveningstar sa:Alla vi fyra som körde CV45 ihop på fredagen fastnade på bild.
Tror ju inte direkt att det är mailutskicket som de vill ha betalt för.
Edit: Vid närmare eftertanke så måste det vara just själva mailutskickadet de vill ha betalt för.
Om jag istället för mail väljer att få bilden printad på papper så kostar det från 129 kr per bild. Eftersom de har en kostnad för att printa bilder, måste de ha världens sämsta avtal med sin mail-leverantör som gör att det kostar mer än dubbelt så mycket att skicka ett mail som att skicka en bild för tryck. :P
I början av september. Jag mailade frågan i lördags och fick svaret i söndags kväll.mikeryd sa:Någon som vet när Vasaloppsorganisationen publicerar seedningesresultaten från 2016 inför 2017?
Rompa sa:I början av september. Jag mailade frågan i lördags och fick svaret i söndags kväll.mikeryd sa:Någon som vet när Vasaloppsorganisationen publicerar seedningesresultaten från 2016 inför 2017?
En annan lite oroande sak är att jag köpte mina söners bilder som dom ville ha från CV30, betalade med kort i söndags kväll och har ännu ej fått mail med bilderna... För nästan 600:- för två digitalbilder hade jag nog förväntat mig lite snabbare leverans. Hoppas det inte är en bluff...Eveningstar sa:Alla vi fyra som körde CV45 ihop på fredagen fastnade på bild.
Selast sa:En annan lite oroande sak är att jag köpte mina söners bilder som dom ville ha från CV30, betalade med kort i söndags kväll och har ännu ej fått mail med bilderna... För nästan 600:- för två digitalbilder hade jag nog förväntat mig lite snabbare leverans. Hoppas det inte är en bluff...Eveningstar sa:Alla vi fyra som körde CV45 ihop på fredagen fastnade på bild.
Inte de som gjort aero-nummelapp av sin nummerlapp. :)PeterÄlvsjö sa:Alla fick ju en gratis bild via Happys fotograf.
Tack för det!
PeterÄlvsjö sa:Alla fick ju en gratis bild via Happys fotograf.
Tack för det!