Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Manurhin2 sa:Hade planerat Vott idag men hade inte ens ben till att trycka lite i testbacken.
Får boka boende närmare och odla mer hår på bröstet till nästa gång ?
Hinner du inte VOTT denna resan då?Manurhin2 sa:Hade planerat Vott idag men hade inte ens ben till att trycka lite i testbacken.
fredrick sa:Hinner du inte VOTT denna resan då?Manurhin2 sa:Hade planerat Vott idag men hade inte ens ben till att trycka lite i testbacken.
Perfekt anledning till att åka tillbaka i mars. ?
Manurhin2 sa:Du anar inte. ....
Sitter just nu och diskuterar om vi borde åka ner själva när skolan är igång kanske i april .
Lär bli Taurito eller Puerto de mogan då ...............?
I april, då sätter jag mina pengar på Mallorca. ?Manurhin2 sa:Du anar inte. ....
Sitter just nu och diskuterar om vi borde åka ner själva när skolan är igång kanske i april .
fredrick sa:Hinner du inte VOTT denna resan då?Manurhin2 sa:Hade planerat Vott idag men hade inte ens ben till att trycka lite i testbacken.
Perfekt anledning till att åka tillbaka i mars. ?
GoranS sa:Lobotomi kan vara ett annat alternativ. ;-)
Ser ut att vara trevligt väder där nere.
Tobbe A sa:Manurhin2 sa:Hade planerat Vott idag men hade inte ens ben till att trycka lite i testbacken.
?????????
GoranS sa:Det har sina poänger att kunna transportera sig en bit och därmed utöka området som blir utforskningsbart från cykelsadeln. Dock tar det emot lite i åtminstone min cykelsjäl att åka bil för att cykla.
nisseson sa:Manurhin2 sa:Du anar inte. ....
Om man inte verkligen gillar turist-getto så är Taurito ingen vinnare, jag bodde där en vecka för två år sen. Puerto de Mogan verkar klart trevligare (inte bott, men ätit en hel del glass där...) Bäst är att ha en hyrbil att slänga cykeln i så kan man ha var som helst på ön som start/målpunkt.
GoranS sa:Det har sina poänger att kunna transportera sig en bit och därmed utöka området som blir utforskningsbart från cykelsadeln. Dock tar det emot lite i åtminstone min cykelsjäl att åka bil för att cykla.
GoranS sa:Just asfaltskvalitet har delvis avhandlats rätt nyligen i tråden (RR:en på sid 7 och framåt).
Jag kom hem igår kväll , tiden går snabbt när man är iväg.Manurhin2 sa:Jaha , suck
Here we go again ...?
Känns som en evighet man var på plats .
Hoppas du har fint väder , jag är glad för din skull .
M
emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Huggelito sa:Hur resonerade du mellan att köra GC eller Mallis i April?
emilh sa:Huggelito sa:Hur resonerade du mellan att köra GC eller Mallis i April?
Sen ville flickvännen ha badväder
Huggelito sa:emilh sa:Sen ville flickvännen ha badväder
Ska inte underskattas :) Var bor ni?
emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Jenny W sa:emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Så kul. Jag ska oxå dit.
Reser den 13/4 och hem samma dag som du.
Tänkte ta VOTT någon dag. Denna rundan kanske?
Ska reka ett par bra matställen på vägen.
emilh sa:Jenny W sa:emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Så kul. Jag ska oxå dit.
Kul! Då kör vi! Ena är också med :)
Jenny W sa:emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Så kul. Jag ska oxå dit.
GoranS sa:Jenny W sa:emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Så kul. Jag ska oxå dit.
San Nicolas eller Ayacata är nog de naturliga valen beroende på starttid och preferenser vad gäller lunchtid. Även om det skulle gå att hitta något matställe i backen så ska denna tas i ett svep. Allt annat är FUSK ;-) Dessutom är det inte roligt att starta med brant uppför med en massa mat i magen. En variant är att ta en fika i San Nicolas och sen lunch i Ayacata.
Jenny W sa:GoranS sa:Jenny W sa:emilh sa:GC-resa bokad och betald för 12-19:e april! :)
Så kul. Jag ska oxå dit.
San Nicolas eller Ayacata är nog de naturliga valen beroende på starttid och preferenser vad gäller lunchtid. Även om det skulle gå att hitta något matställe i backen så ska denna tas i ett svep. Allt annat är FUSK ;-) Dessutom är det inte roligt att starta med brant uppför med en massa mat i magen. En variant är att ta en fika i San Nicolas och sen lunch i Ayacata.
Tack för tipset. Jag skulle nog fördra det senare förslaget med fika och sen lunch. "Backen" ska ju så klart tas i ett svep ;)
Jenny W sa:Nu har jag bokat extrabagage då jag bestämde mig för att ta med min egen cykel. Kostar lika mycket ungefär som att hyra cykel ett dygn. Skönt att ha egen med sig.
Jenny W sa:Nu har jag bokat extrabagage då jag bestämde mig för att ta med min egen cykel. Kostar lika mycket ungefär som att hyra cykel ett dygn. Skönt att ha egen med sig.
GoranS sa:Jenny W sa:Nu har jag bokat extrabagage då jag bestämde mig för att ta med min egen cykel. Kostar lika mycket ungefär som att hyra cykel ett dygn. Skönt att ha egen med sig.
Lyxig hyrcykel eller billig cykelväskefrakt?