Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:Gulligt :)
Haha... Hunderbart! :-D
Fjärdebrunn sa:Triwa och jag körde en liten runda i Erstavik på väg hem från dagis
mikipedia_ sa:Fjärdebrunn sa:Triwa och jag körde en liten runda i Erstavik på väg hem från dagis
Bra med fart i den där?
Erra sa:Vad kul med en dalmis Fuchs :)
Har en själv som jag har börjat cykla korta långsamma turer med :)
Skogscykling ska jag också prova på tänkte jag :)
Fjärdebrunn sa:Triwa och jag körde en liten runda i Erstavik på väg hem från dagis
mikipedia_ sa:Min stigkompis har blivit lite för trött, sisst snittade vi kanske 7-10km/h? men sen är han 7,5 år oxå så det är helt okej iaf.
Fjärdebrunn sa:Triwa gjorde premiär i skogen idag. Lite gröna, area 51, blåa, O deer och lite grus. Hon klarade hund, häst, hjort och cyklistmöten helt ok. Blev otålig när det gick sakta för farbror.
Fjärdebrunn sa:Triwa gjorde premiär i skogen idag. Lite gröna, area 51, blåa, O deer och lite grus. Hon klarade hund, häst, hjort och cyklistmöten helt ok. Blev otålig när det gick sakta för farbror.
andersen sa:Trist med lösa hundar trots koppeltvång.
mikipedia_ sa:andersen sa:Trist med lösa hundar trots koppeltvång.
Vad menar du?
Har man koll på hunden så är det ok.
katten sa:mikipedia_ sa:andersen sa:Trist med lösa hundar trots koppeltvång.
Vad menar du?
Har man koll på hunden så är det ok.
Om man har lika bra koll på hunden som utan koppel så går det oftast bra enligt reglerna. Du har väl hunden inom två meter hela tiden? Den rusar aldrig iväg?
/A
Fjärdebrunn sa:Triwa och jag ägnade förmiddagen åt stigcykling och stigletande tillsammans med Mathias. Triwa tog ett dopp. Klarade både bäver och rådjursmöten utan att gå efter.
Guldmorgon.
Långtbortistan sa:Mikipedia och jag har samma model av skogskompis?
Långtbortistan sa:Mikipedia och jag har samma model av skogskompis?
jonaspaulsson sa:Passerade Järvsö i somras och knatade upp med Henry efter att liften stängt. (verkar inte som att jag fick inbäddning att funka).
Kul!
Jag tycker att det ofta blir lite för hög fart i Barbro för att det ska funka bra med hund. Malin och Manolito tycker jag funkar bättre eftersom det är mer kurvor och sånt där farten går ner.
jonaspaulsson sa:Passerade Järvsö i somras och knatade upp med Henry efter att liften stängt. (verkar inte som att jag fick inbäddning att funka).
Klockrent!
Ska ut i geografin med min imöra.
Fjärdebrunn sa:En dryg timme på frusna stigar i Erstaviksskogen. Triwa var på topphumör och badade så fort hon hittade lite öppna gölar. Jag halkade omkull på en isfläck.