tarkovskij
Aktiv medlem
Cykla med hund?
Lovis fick följa med på dagens runda.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tarkovskij sa:Lovis fick följa med på dagens runda.
Fjärdebrunn sa:Blev en tur på golfbanan på väg till dagis i morse. Bra sprätt, hunden då :)
Fjärdebrunn sa:Blev en tur på golfbanan på väg till dagis i morse. Bra sprätt, hunden då :)
Antar att det är björkhagens golfbana som avses, men känner inte igen vägvalet trots att jag och hundarna spenderar mycket tid där, vart cyklade du?
erikviktor sa:Fru vår, varför dröjer du så länge? Ada e sugen på en runda.
Crocko sa:Fjärdebrunn sa:Blev en tur på golfbanan på väg till dagis i morse. Bra sprätt, hunden då :)
Antar att det är björkhagens golfbana som avses, men känner inte igen vägvalet trots att jag och hundarna spenderar mycket tid där, vart cyklade du?
erikviktor sa:Fru vår, varför dröjer du så länge? Ada e sugen på en runda.
Fjärdebrunn sa:Crocko sa:Fjärdebrunn sa:Blev en tur på golfbanan på väg till dagis i morse. Bra sprätt, hunden då :)
Nej, Saltis golfbana har en cykelvänlig serviceväg på längden till pumphuset där Triwa har sitt dagis.
toysc sa:H, Va det du eller hunden som va trött ;)
Raggamuffin sa:Snyggt, våra har lite för korta ben tyvärr. Hur löser du fotograferingen när du är själv?
H. sa:"Självporträtt" med Leija i Gesunda idag. Film kommer så småningom.
jonaspaulsson sa:Soft tur med Henry och Otis i Sicklaskiftet ikväll. Henry på marken och Otis på graven.
Fjärdebrunn sa:Blivit bra med vovverides under hösten. Vi mötte golfare, vandrare, cyklister, vovvar och höstar. Alla hälsade glatt. Bra tur på kända och okända nackastigar.
Fjärdebrunn sa:Blivit bra med vovverides under hösten. Vi mötte golfare, vandrare, cyklister, vovvar och höstar. Alla hälsade glatt. Bra tur på kända och okända nackastigar.
JojjeM sa:Fjärdebrunn sa:Blivit bra med vovverides under hösten. Vi mötte golfare, vandrare, cyklister, vovvar och höstar. Alla hälsade glatt. Bra tur på kända och okända nackastigar.
Mysigt!
Min cykelkompis närmar sig 15 och gör inte så många knop men älskar fortfarande att komma ut på cykeltur. Ibland tar jag med mig hojen bara som ett trick att få henne att vilja gå när hon egentligen tycker att det är lite onödigt med promenad. Räcker med att leda den för att hon ska få "fart".
/Johan
JojjeM sa:Skön hundrulle på Pinkbike idag (fick mig att tänka på H och Leija)
/Johan
mikaeljc sa:Tog en tur i parken i Järvsö i helgen med min Mini Aussi Elton. Helt ensamma nu när liften är stängd för säsongen.
mikaeljc sa:Tog en tur i parken i Järvsö i helgen med min Mini Aussi Elton. Helt ensamma nu när liften är stängd för säsongen.
Persson88 sa:I väntan på valpen ska bli tillräckligt gammal får man kika på andra som kan ha med dom i skogen! :)
Hunden visar ju vad skåpet ska stå.
1:12 Scrub:ar
1:50 Tar stravalinjen
1:52 Scrub:ar ännu mer
2:17 Tar en fransk linje i switchbacken
Luthman Photography sa:Fin! Har den nåt namn?