Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Guerciotti då? Bilmärke med starka tävlingsframgångar, speciellt offroad och med design, vilket kan det vara?!? Lancia? Tänker på Lancia Delta Integrale och 037 :)
stolt SCOTT ägare.. och blir glad om det blir toyotan i denna jämförelse.. hållbarhet å bra service :) javisst lite dyr å ibland klent utrustad men det tycker jag alla märken är och det visar sig tydligt att det är så eftersom alla bygger om/uppgraderar sina cyklar oavset vilket märke de cyklar på- Min Scott är original förutom en slitdel och ett trasigt växelöra.
den rullar å utför sitt jobb, dvs precis som en toyta. å även toyotan cyklar ifrån både bmw å audi eller dacia å landrover så det kanske ligger rätt mycket på chaffisen liksom..
å jag har aldrig problem med bromsar.. växlar.. vevarmar.. drev.. mmm mm som alla verkar ha.. framför allt de som börjar skruva å uppgradera.. nästan alltid dem som sedan får problem.. eller?
En del bra och en del mindre bra liknelser i tråden :)
Känns helt OK att köra Toyota och cykla Ferrari, rätt prioriterat på sätt och vis.
Undrar i vad de tre övriga cyklarna i hemmet landar? Eddy Merckx, Ritchey och Rose.