Cyklarnas Toyota

• Trådstartare Trådstartare H.
  • Start datum Start datum
Cyklarnas Toyota
Guerciotti då? Bilmärke med starka tävlingsframgångar, speciellt offroad och med design, vilket kan det vara?!? Lancia? Tänker på Lancia Delta Integrale och 037 :)

Cyklarnas Toyota
stolt SCOTT ägare.. och blir glad om det blir toyotan i denna jämförelse.. hållbarhet å bra service :) javisst lite dyr å ibland klent utrustad men det tycker jag alla märken är och det visar sig tydligt att det är så eftersom alla bygger om/uppgraderar sina cyklar oavset vilket märke de cyklar på- Min Scott är original förutom en slitdel och ett trasigt växelöra.
den rullar å utför sitt jobb, dvs precis som en toyta. å även toyotan cyklar ifrån både bmw å audi eller dacia å landrover så det kanske ligger rätt mycket på chaffisen liksom..
å jag har aldrig problem med bromsar.. växlar.. vevarmar.. drev.. mmm mm som alla verkar ha.. framför allt de som börjar skruva å uppgradera.. nästan alltid dem som sedan får problem.. eller?

Cyklarnas Toyota
En del bra och en del mindre bra liknelser i tråden :)

Känns helt OK att köra Toyota och cykla Ferrari, rätt prioriterat på sätt och vis.
Undrar i vad de tre övriga cyklarna i hemmet landar? Eddy Merckx, Ritchey och Rose.

Cyklarnas Toyota
Saknar min Miyata, mer än den en gång nyköpta Schwinn:en. Skulle gärna ha en Miyata igen!

För Toyota-stämpeln blir det Scott eller Merida. "Alla" har en... De fungerar, utan att någon lägger märke till dem. Ändå mer ok än Kayoba.

Tillbaka
Topp