[Cykling] - Göteborg, Söndag 31/7, 10.00 Franssons

Dick

Medlem
På söndag blir det en längre runda cirka 4-5 timmar. Samling vid Franssons strax innan 10 sen rullar vi vildmarksleden >härskogen>runt stora härsjön, tillbaka på vildmarksleden sen bohusleden mot skatås. Vi tar en rejäl fika paus vid Härskogen där det finns möjlighet att köpa kaffe (sist jag var där var mackorna riktigt vidriga så jag tar med egna denna gången...)

Hoppas att vi ses på söndag!
/Dick

Ska försöka komma loss jag med. Har endast pumpat lite grusväg i Dalsland och till-o-från-jobb på sistone, så nu finns det ett uppdämt behov av lite seriös MTB igen...

Låter jobbigt men kul...får se om jag och min vän(zooltrix) dyker upp. Var ju en skojig runda i tisdags med endel fina vurpor:) hoppas att vädergudarna är på göteborgs sida i helgen då, fick nog med regn sist!

Hepp! Får tyvärr avstå :(
Vi ska åter igen en sväng upp till svärföräldrarna i Dalsland.
Jag får satsa på att komma ut en sväng på tisdag eller torsdag nästa vecka istället. Vi ses då boys and girls!

Det ser ut att bli kanon väder imorgon men dagens regnande gör att vi nog får ändra ambitionsnivå lite avseende sträckningen. Det blir en sväng på vildmarksleden men inget varv runt stora härsjön vilket medför att möjligheten till kaffe inköp går bort - men det finns ju utmärkta termosar annars..

Vi ses imorgon
/Dick
golkartXwebtv4gote.jpg

Precis hemkommen från semestern hade det varit trevligt med en tur om inte nån hade snott min fina explosif... Satans marodörer! Cykeltjuvar altså.

Jag står över idag. Har ingen bil och det tar för långt tid att cykla till Franssons :-(
Hippas ni får en trevlig tur!
/Peter

Surtsomfan med hojen Alf. Hoppas det ordnar sig snabbt med en ny.

Nu sticker jag snart till Franssons. Kan någon vänlig själ ta med en extra slang?
Hinner inte sticka till affären nu.
Hey Presta..

//Jubel

Tre tappra blev det idag.
Grymt kul tur fast vääldigt geggigt och blött.
Ganska prick tre timmar från Franssons tills dess jag föll ihop utanför dörren hemma.

Dessutom Tidstempoloppet för att hinna till Franssons i tid...

Tack för turen.

//Jubel

Jo tack själv! Det suger lite mer i benen när man inte stannar så ofta som är fallet med större grupp.

Måste nog ta en tupplur på soffan nu....:)

Ha dé gött
/Dick

Tillbaka
Topp