Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
erik h sa:Det känns bara halt i början. Ni vänjer er.
Även den gubbigaste hellasgorilla kan behöva några uselt oflowiga rundor varje september för att hitta offseasonrytmen i kroppen.
Dubb på höströtterna? Stolligt.
Har inte alla dubbade skor då de går in i badrummet? Alla vet ju att badrummet är typ farligaste rummet i hemmet. Och jag stör mig inte på dubbmärken i kaklet. Ser ut som om någon har kämpat lite på väg in i duschen.Skogling sa:"-Vilka skor skall jag ha när jag trampar på en blöt tvål på ett blött badrumsgolv?"
=D
Har upptäckt några såna hålor, och funderar på om det är värt att byta ut mina smart sam, man kan ju alltid försökte ta dig igenom leran :DForesterGuy sa:Var det nån som sa blöta rötter?
kais01 sa:hihi, trampade på många ömma tår där.
det happykorrekta konsensushörn vissa här har målat in sig i är att inte använda dubbdäck för stigcykling alls. detta eftersom dom extreemt känsliga stenarna och rötterna förstås inte tål dubb bättre om det är kallt.
i dagen är dom oavsett, med de vintrar med ständigt omsmält is vi fått vänja oss vid.
Inga ömma tår här inte. Tänker inte försöka förolämpa dig heller, bara för att du tänker lite snett i den här frågan. Men håller nog fast vid min tidigare ståndpunkt; använder man dubb på barmark har man nog inte tänkt riktigt färdigt.kais01 sa:hihi, trampade på många ömma tår där.
det happykorrekta konsensushörn vissa här har målat in sig i är att inte använda dubbdäck för stigcykling alls. detta eftersom dom extreemt känsliga stenarna och rötterna förstås inte tål dubb bättre om det är kallt.
i dagen är dom oavsett, med de vintrar med ständigt omsmält is vi fått vänja oss vid.
Schreddan sa:Ang Conti MK2 (2.4:or med svart chili då):
Det är nog de däck jag cyklat flest blöta mil på, typ mellan 2008-2012.
Så baserat på det, kan man inte hoja när det är blött med dem ska man nog börja i en annan ände än nya däck.
Schreddan sa:Ang Conti MK2 (2.4:or med svart chili då):
Det är nog de däck jag cyklat flest blöta mil på, typ mellan 2008-2012.
Så baserat på det, kan man inte hoja när det är blött med dem ska man nog börja i en annan ände än nya däck.
Schreddan sa:Blixttrendrapport från CFBC North Side:
September 2016 är det Shorty fram och MK2 2.4 BC bak som gäller.
Jag har kört alla tre alternativen och om det är mycket stenar och rötter så skulle jag välja bort shorty. NNN trailstar greppar riktigt bra på hårda underlag men har en ganska rund profil och passar egentligen bäst bak, tyvärr lite klent för det dock. Om det är långsam(teknisk) stigcykling där det inte läggs ner så mycket i kurvorna så skulle jag nog välja NNN trots profilen.Eng sa:Jahapp, har inte kommit till skott än för det har ju inte blivit såphalt än. I mina skogar är det mycket rötter och steniga stigar, lite lerigt och ett och annat dyhål. Några få hällar finns men inte så mycket.
Jag velar mellan DHF och Shorty. Är skillnaden att DHF blir full av lera och shorty slirigare på rötterna? Är det skillnad på rull? Eller är det andra skillnader mellan dem?
Hur skulle det hemliga tredje alternativet Nobby Nick, Trailstar stå sig mot ovanstående?