Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är i behov av ett par nya däck till min MTB-hoj, Kona Caldera. Vilket märke är bäst? Ritchey, Tioga, Continental, Michelin, Nokian, Hutchinsson eller något annat märke?
Har funderat på att köpa Hutchinsson, någon som har testat dem?
alla däck har olika egenskaper. Om du preciserar dig lite bättre på vilka egenskaper du tycker är viktiga hos ett däck och hur du har tänkt att använda det så blir det lite lättare att ge tips.
Framförallt ett med bra grepp i skogen, men som inte skakar sönder hela cykeln om man kör på asfalt. Rullmotståndet får gärna också vara bra, men man kan kanske inte få allt?!
Jag kör oftast när det är torrt, och i medelgrov terräng.
Jag är väldigt nöjd med mina Michelin XC/AT däck. Pga den sena säsongen, har det varit mest vinterkörning med mycket positivt resultat. Däcken är mycket lättrullade på torr väg.
Jofrab, som har haft den mesta distributionen av Michelin, lägger tyvärr av med märket. Någon som vet någon annan svensk distributör av Michelin?
Jag köper nog Hutchinson när Bockstensturen går.
Förra gången fick man två däck för ca 500:- då, och det brukar finnas många andra billiga saker då också.