däcktryck för skandisloppet

• Trådstartare Trådstartare BJS
  • Start datum Start datum
Hasse#7 sa:
Jag är fortfarande inte helt nöjd. Hittade först inte tråden men "Spineless jellyfish" visade sig bara ge en träff. Två nu då.

Så nu har vi både en förkommen och en raderat tråd här. Hur ska det gå!? Kommer alla trådar att försvinna?

Senast ändrad:
Bengt-re sa:
Konkret sa:
h.g.j sa:
Bengt-re sa:
Trådar kommer kommer, trådar går, endast **** består?

R?

RU?

Det är väl en tolkning. Jag hade gjort en annan, men jag har inte tolkningsföreträde.

Måste vara jag som tolkat fel, jag trodde hela tråden gick ut på "hänga gubbe", och nu hade vi ju i alla fall fått att det ska vara fyra bokstäver... *attans*

Jag behöver lyfta den här tråden igen, förhoppningsvis för sista gången. Idag fick jag mitt första och enda svar av jonja. För att vara tydlig med vår kommunikation så är det länge sen jag pikade för detta senast, nån kanske vet men jag har gått vidare sen länge. Vi har inte haft PM-kontakt sen det hände, då skrev jag men fick inget svar, vi har ingen kontakt på fb eller messenger. Kort sagt ingen kontakt alls utöver det alla kunnat läsa. I mitt huvud funkar en sån här grej som att det man sår får man skörda, som man bäddar får man ligga osv. Utöver det är det såklart inget man mår bra av, utan man rannsakar sig själv och försöker tänka lite annorlunda efter. Nu har ju olika personer olika tröskel för hur de uppfattar saker. I jonjas svar anger han, jag citerar en liten bit, "tre års ensidig nätmobbning av ett slag och i en omfattning som aldrig förekommit på Happy tidigare." Jag känner inte igen mig i detta och fick heller inget svar på mitt svar idag. Hursomhelst vill jag inte att folk skall må dåligt oavsett om jag kan eller inte kan påverka det. Jag anser att saken nu är utredd trots att jag inte fått någon förklaring. Jag kommer inte ta upp detta igen framöver (om jag inte provoceras att göra det, vilket jag verkligen inte hoppas), Ser fram emot en vår där detta inte skall ligga som en skugga utan vi tar nya tag med ömsesidig respekt till alla. Jag ber även övriga som minns denna tråd att respektera att detta inte är något som skall ligga någon i fatet. Ja, mig kan det få ligga i fatet, men ingen annan.

Tillbaka
Topp