Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
dnleriksson skrev:
-------------------------------------------------------
> Jättefin bild men om det inte var vår idag, vad
> var det då, sommar? Hur varmt som helst i Uppsala
> :-)
Mulet, regn och lite rå blåst här i Göteborg idag. Sommarn ser ut att komma imorgon :)
> Jag ser att du bytt däck! Är du nöjd med dina
> Thunder Burt? Hur är de jämfört med X-King &
> RaceKing?
>
>
> Frid!
Jo är jäkligt nöjd med däcken! Dom är riktigt lätta 424gram (vägt själv) så där sparade jag 100gram per däck jämfört med Conti Race King Supersport! Å 159 gram per däck om man jämför med Conti X-King som hojen var orginal utrustad med!
Tycker däcken rullar snäppet bättre än RK (å då såklrt ännu bättre än X-King) å kantgreppet är förvånansvärt bra! Upplever det som bättre än RK i nivå med XK ...så jag är jättenöjd med Schwalbe Thunder Burt Evo!
Japp, det är det. Funkar bra, men håller nog bara fram tills sommaren, nya däck behöver då inskaffas. Köper man beprövade eller testar man nya? Vad kör du själv?
Planerar att köpa ny hoj. Men innan det är klart så fick det bli en tur på mun gamla Kona i vårsolen:) blev en upptäcktsfärd för att se om jag kan ta mig till favvo cykelställe utan att köra asfalt. Och tack vare att EON har smäckt upp några vindkraftverk i skogen så finns det numera också en ny grusväg som kopplar ihop dom. Så om jag nu bara kör 700m asfalt har jag miltals med grusvägar och stigar att välja på:) att cykeln sen väger 16kg spelade ingen roll idag då jag lyckades att få medvind (15m/sek)i alla uppförsbackar.