Dagens aktivitet

Dagens aktivitet
Satte upp lite tavlor, denna är ju lite OnT

Bilagor

• DSC_0169.JPG
    DSC_0169.JPG
    143 KB · Besök: 118
  • DSC_0172.JPG
    DSC_0172.JPG
    144.1 KB · Besök: 115
Dagens aktivitet
Kikat igenom vasaloppet, grupp E av GSL, gjort matlådor och nu tittar jag på Proleague under tiden jag väntar på att Rangers - Islanders ska börja.

Dagens aktivitet
Andra turen nya cykeln (och likaså andra turen på 10år..) vlket innebar stigcykling på måfå i skogarna runt delsjön.
Grymt vårväder så det blir inte mkt bättre!

Bilagor

• IMG_20160320_141953.jpg
    IMG_20160320_141953.jpg
    604.1 KB · Besök: 109
Dagens aktivitet
Dubbdäck, snö, pollen och en korv i Nynäshamn. 72 km myscykling. Cykeln skitig med ids inte rengöra den i väntan på våren. Drivlinan slut.

Dagens aktivitet
Lyxfrukosten följdes av ett par timmars pyssel med bilen. Sommardäck, ny motorolja och ny servoolja blev det såhär till våren. Fascinerande att allt som hälls i en bil kommer ut svart och illaluktande ;P

La nog lika mycket tid på att njuta av solen som på att vara produktiv :-)

Dagens aktivitet
Försöka komma tillbaka till livet efter #ultraintervalchallenge igår (8 mil, en mil var tredje timme i ett dygn).

Tvättade ninjan som ställts i garaget skitig efter förra helgens premiärtur.
Fick fart på tjejens hoj som var trilsk efter vinterförvaringen.

Och jag går mest och suktar efter cykling, men kroppen är sopslut...får surfa cykelprylar istället.

Dagens aktivitet
Rattnalle sa:
Lyxfrukosten följdes av ett par timmars pyssel med bilen. Sommardäck, ny motorolja och ny servoolja blev det såhär till våren. Fascinerande att allt som hälls i en bil kommer ut svart och illaluktande ;P

La nog lika mycket tid på att njuta av solen som på att vara produktiv :-)

Och vätskor som man häller i en människa blir mysigare på vägen genom kroppen? ?

Tillbaka
Topp