mikipedia_
Aktiv medlem
Dagens aktivitet
EST sa:Fick du nåt pm litar inte på nya happy ännu..
Japp kom 22:30
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Fick du nåt pm litar inte på nya happy ännu..
Jeppe_E sa:Tunga 25km idag på kycklingben. 174W i 45 min är inte mycket att hänga i granen. Blåsigt, blött och smutsigt. Men solen sken.
Stumpy sa:Höghöjdträning!
Det har fallit en halvmeter snö det senaste dygnet, så skidåkningen var jättejobbig.
Stumpy sa:Höghöjdträning!
Det har fallit en halvmeter snö det senaste dygnet, så skidåkningen var jättejobbig.
Stumpy sa:Stumpy sa:Höghöjdträning!
Å nu försvann molnen.
Man blir helt bränd i anletet.
Usch och fy!
fhloston sa:Satte upp lite tavlor, denna är ju lite OnT
singletrack sa:Löpning 25km, upptäckte att det blivit skogat på en av mina favoritrundor, all granskog var borttagen. Bara lövskogen kvar. Flera av mina favoritstigar förstörda..
Ser gott ut, plötsligt fick jag akut behov att baka!!!Rattnalle sa:Mm frukost.
Satte degen igårkväll och slängde bara in i ugnen imorse när jag gick upp. Riktigt lyxigt :-)Läderlappen sa:Ser gott ut, plötsligt fick jag akut behov att baka!!!Rattnalle sa:Mm frukost.
Rattnalle sa:Satte degen igårkväll och slängde bara in i ugnen imorse när jag gick upp. Riktigt lyxigt :-)Läderlappen sa:Ser gott ut, plötsligt fick jag akut behov att baka!!!Rattnalle sa:Mm frukost.
Loftberg sa:Evakuering av sjuk pax vid Södra Kvarken. Så kan det gå.
Rattnalle sa:Lyxfrukosten följdes av ett par timmars pyssel med bilen. Sommardäck, ny motorolja och ny servoolja blev det såhär till våren. Fascinerande att allt som hälls i en bil kommer ut svart och illaluktande ;P
La nog lika mycket tid på att njuta av solen som på att vara produktiv :-)