Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tätade över natten, men det är ju lite väl långsamtEnvis liten pyspunka idag som guckan av någon underlig anledning inte tätade. Förvisso fem månader sedan vätskan hälldes i men ändå...
Inga problem att punka med korv om man råkar tappa fokus vid fel tillfälle.Tror du har alldeles rätt Berk, iallafall när det gäller mig. Kört mkt i Hellas där det kan vara vasst här och där, och varit orolig att få problem och sen inte kunna cykla de 8 kilometrarna hem när jag kommer ur skogen... Har kört med tubeless och korv så denna rädsla är väl obefogad men sitter ändå kvar...
Som i att "garanterat få punka", definitivt.Inga problem att punka med korv om man råkar tappa fokus vid fel tillfälle.
Tycker den där kalkylatorn visar "garanterade punkavärden" för mig.
Växlar jag den till "Enduro" trots att jag mest cyklar Göteborgs-XC så får jag typ det tycker jag faktiskt använder.
I Tyskland får man väl iofs mest cykla där det är tillrättalagd, men ja det ligger nåt i det.Jag tror att terrängen kring Göteborg och Stockholm är mycket tuffare än genomsnittet och ska klassas som enduroterräng. T.ex. är nästan varje sten i Hellasgården vassare än alla stenar jag har sett på stig i Tyskland.
För mig är den spot on, kör på 21/23 i Göteborgsterrängen. Dissector 3C EXO, korv i däcket bak. Går upp 2 psi om det ska köras park eller bröt, men det är det ju sällan här i krokarna.Som i att "garanterat få punka", definitivt.
Jag fick detta. Kör jag mindre än 1,4 fram och 1,6 bak kommer jag nästan garanterat hem med punka. Växlar jag den till "Enduro" trots att jag mest cyklar Göteborgs-XC så får jag typ det tycker jag faktiskt använder.
Korv är väl skillnaden då. Jag spar min extra vikt till mer seriös cykling utför i form av tyngre däck istället för korv dock.För mig är den spot on, kör på 21/23 i Göteborgsterrängen. Dissector 3C EXO, korv i däcket bak. Går upp 2 psi om det ska köras park eller bröt, men det är det ju sällan här i krokarna.
Visa bilaga 757336
Jag kör bar på asfalt och psi i skogen bara för att göra det extra spännande.Vad är förresten grejen med att använda icke-SI-enheter?
Jag har läst samma reklam… Jag har en väldigt skev uppsättning FR570 på DHn. Men tacksamt med DT som har många fälgar med samma ERD stt välja på om inte annat.
Bästa tiden börjar nu!Äntligen 100% frisk igen. Och dessutom redan tillräckligt långt ljus för en snabb skogsrunda efter vanliga jobtiden.
Visa bilaga 757696