Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_20160412_194134.jpg

Årets första tur i väst och Änggårdsbergen levererar som vanligt. Spännande minst sagt att köra 'Episka' med XC-hårdis utan bakbroms och med kass gaffel. Var ute lite väl sent för att inte ha tagit med lampa, så slutet blev åt det lite mer spännande hållet.

Tack Neal nu kan jag pajja bromsarna igen?

Bilagor

• IMG_20160413_165117.jpg
    IMG_20160413_165117.jpg
    252.6 KB · Besök: 44
Dagens tur bjöd på lite nya stigar för mig och en gammal skidbacke bjöd på lite utförsåka och en vurpa. Poc vpd knäskydden fick visa vad om gick för.

Just det cykeln förlorade lite andrahandsvärde ?

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    568.6 KB · Besök: 42
mikipedia_ sa:
Rydell sa:
Dagens tur bjöd på lite nya stigar för mig och en gammal skidbacke bjöd på lite utförsåka och en vurpa. Poc vpd knäskydden fick visa vad om gick för.

Ja den ser lite vär ren ut?

det är ju torrt ute för fan ? Börjar faktiskt bli riktigt torrt här i Söderköping nu. Får bli en sådär taco från 77 desingz och kedjeförare. Tack för tipset. Beställde du direkt från 77?

Rydell sa:
mikipedia_ sa:
Rydell sa:

Ja den ser lite vär ren ut?

det är ju torrt ute för fan ? Börjar faktiskt bli riktigt torrt här i Söderköping nu. Får bli en sådär taco från 77 desingz och kedjeförare. Tack för tipset. Beställde du direkt från 77?

Då är det ok;-)
Japp med paypal och leverans på 3-4arbdagar

Tog Östgötaleden från Linköping söderut, duggregn och ofrivilligt bad i sumpigt hjulspår till trots en schysst tur. Tappade bort (!) ledeländet vid Säby västerskog så det blev till att avsluta på landsväg. Då såg jag getter:) (4 ben)!

Bilagor

• DSC_0016.JPG
    DSC_0016.JPG
    376.1 KB · Besök: 44
Mikipedia kolla så skitig cykeln är. Sen stötte man på en graffiti ala getto style i skogen ?

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    397.5 KB · Besök: 46
Senast ändrad:
Tråkigt väder med regn och lersprut i Stockholm idag så jag slänger upp en bild från förra helgen istället.
image.jpeg

Helstel 24"skiljer sig endel mitt det andra jag har men men...Bra paus i 8 års kalaset? vrickade nästan foten men bara nästan!

Bilagor

• IMG_20160416_175137.jpg
    IMG_20160416_175137.jpg
    379.8 KB · Besök: 50
mikipedia_ sa:
Rydell sa:
Mikipedia kolla så skitig cykeln är. Sen stötte man på en graffiti ala getto style i skogen ?

Gött!
Bara därför tvättade jag min med bilschampo idag med extra nanoglansblaha?

Fint med rent :) jag körde vattenslangen och efter det med några våtservetter med vax i som jag köpte från Bikester tror jag ?

Rydell sa:
mikipedia_ sa:
Rydell sa:

Gött!

Fint med rent :) jag körde vattenslangen och efter det med några våtservetter med vax i som jag köpte från Bikester tror jag ?

Ja första gången jag tvättar min enduro, den är ca 1,5år?

mikipedia_ sa:
Rydell sa:
mikipedia_ sa:
Rydell sa:

Gött!

Ja första gången jag tvättar min enduro, den är ca 1,5år?

Bra jobbat?

Kul räjs, 6st SS. Alla blinda, alltså ingen träning eller genomgång innan :-)[/quote]

Kul med blinda hur gick det?

Tillbaka
Topp