D
Deleted member 19828
Guest
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Makten sa:En dag som började med skyfall på väg till pendeltåget klarnade strax, och det blev en jäkla fin tur på Sörmlandsleden från Östertälje till Handen. Bitvis kletigt, men bitvis också magiskt fint.
Området kring Paradiset måste jag säga är bland det bästa jag cyklat över huvud taget, om man bortser från många korta, halvt ocykelbara spänger (smala plankor med precis en däcksbredd emellan).
fint, var är det?Jimel sa:I början på dagens runda
Sambal Oelek sa:fint, var är det?Jimel sa:I början på dagens runda
aha. Det var det! Kul. Tyckte jag kände igen vynJimel sa:Sambal Oelek sa:fint, var är det?Jimel sa:I början på dagens runda
Det är Strängnäs du ser bakom trädet, fotat från tosterö.
EST sa:Är det sörping??
Rydell sa:EST sa:Är det sörping??
Stämmer bra :)
EST sa:Rydell sa:EST sa:Är det sörping??
Stämmer bra :)
Dit körde man å käka glass å lekte på berget från Norrping för 25 år den eller så :)
Stefan-L sa:Tänkte testa schwalbes nya evo slangar. Ska vara lite mindre risk för punktering och ganska mycket lättare. Köpte bara 2st, med facit i hand skulle jag ha köpt 3st direkt och bytt ut reservslangen i vätskeblåsan. Ihoprullad är det kanske 1/3 så stor som en vanlig gummislang
Luthman Photography sa:Drog ut och pruttcyklade lite med lillskit igår. Det går bättre och bättre även om det inte går fort (det gör ifs aldrig när jag cyklar, men ändå).
konken sa:från zagreb/medvednica, bra väder och fin åkning, finns ett "officiellt" fixat endurospår också http://www.trailforks.com/trails/opusteno/
konken sa:Ja det är grymt bra! Avståndet från berget till stan är ju minimalt också, så lagom när rullet tar slut så är det bara att sätta sig och käka eller ta en bärs :)
Det finns en jädra massa stigar men om man ska bränna på ordentligt bör man nog ta endurostigen, åtminstone på helgen. Mötte en del folk som vandrade med hundar (lösa såklart...) på de andra stigarna. Fotot är tagen på stigen som går längs med ryggen av berget, är ca 8 km lång singletrack nerför berget!
Jag hyrde hoj (reign 2 LTD) hos giant för 200 spänn per dag, en tredjedel av priset dom tar i frankrike tex. Dom har öppet mellan kl 8-20 också, så kan man inte förvara cykeln där man bor är det bara att komma hämta och lämna.