42Hz
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
JojjeM sa:Kvällens hundpromenad i en fårhage utan får:
/Johan
Ser ett svart får!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Kvällens hundpromenad i en fårhage utan får:
/Johan
Stefan-L sa:Tog husbilen till Högbo bruk för att cykla några dagar. Riktigt fina och väl uppmärkta spår här. Gjorde ett besök här med sambon förra sommaren, väl värt ett besök! Det är skönt att det inte är lika mycket mygg nu som förra sommaren ??
EST sa:Hittade ni nåt kul??
EST sa:Jag lägger upp min gpx från idag. I tråden sen som sagt kolla Strava i Ånnaboda backen + runt göljan en liten bäck mot stan där är det stenig men man måste köra den åt höger så den lurat utför. Höger om man kommer upp på parkeringen...
Stefan-L sa:Körde på förmiddagen en röd led, 20km som inte har något annat namn än mtb 20km (start vid Kolis). Trevlig led som är lite längre av dom som finns här. Rolig och ganska snabb led
På eftermiddagen tog jag mig runt Kemi (svart 4km) och Maja (röd 4,9km). På Kemi gick det ganska långsamt, ganska trixig. Mestadels svår pga mycket mellanstora stenpartier. Maja är riktigt rolig. Delvis singletrack och väldigt snabb. Det finns verkligen möjlighet att bomba på!
Lederna är väldigt väl uppmärkta och det finns cykeltvättar på flera olika platser. Generellt så upplever jag lederna som ganska lätta för sin gradering om man jämför med Hellas leder.
Jimel sa:Snacka mysfredag på det Rydell <3
Sambal Oelek sa:I Uppsala cyklas det mycket konstaterade jag! (verkar väl iofs som det ökat väldigt mycket överallt, med tanke på Matz 1's tråd o dyl. Men iaf, skönaste lasthojjen här :)