Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jackson sa:Fysatan vad najs det såg ut med lite sol och värme! I Arktis är det fortsatt förjävla blött. Nästan som att det regnar hober och enter. Idag blev det bredställ nedför hela Asko-stigen.
marran sa:Det är bara 500hm, men man känner sig rätt mör efteråt ska erkännas.
H. sa:Idag har vi cyklat nerför höga berg.
Vart är det här? Fantastisk utsikt.Wilkas sa:Jovärs har haft det värre!
haha, smart, att jag aldrig tänkt på det själv. Man borde kunna åka till gör-det-själv tvättar också kanske, borde få halva priset då :)pkarlsson sa:Efter kvällsrundan och dagens andra.
När man bor i lägenhet och utan garage är det bara tvätta i biltvätt.
Rattnalle sa:På väg ner igen. Svårt att cykla när det kommer sån här utsikt :-)
Hade faktiskt tanken att problem kunde uppstå och körde bara det vanliga autosprutet och inget högtryck. Dessutom endast avspolning.AX3L sa:Tänk på att högtryckstvätt och kullager normalt set inte är någon jättebra idé, i kombination med elaka avfettningar blir det inte bättre direkt. GDS där man kan välja lite mer själv var man riktar strålen och har på diverse medel (samt vissa medel) är nog betydligt bättre isf.
Riktigt go bild! Vad är det för kamera?Källis sa:Dagens jobbpendling hem från jobbet.
//Källis
pkarlsson sa:Riktigt go bild! Vad är det för kamera?Källis sa:Dagens jobbpendling hem från jobbet.
//Källis
Jackson sa:Äntligen fick hoben cykla lite klappersten. Idag till och med utan regn.
EST sa:Gick nog inte som planerat ;)
pkarlsson sa:Strippat hojen på lite fula reflexer samt köpt en flaskhållare i detaljfärg.
Bild från dagens tur i Genarp. Trevligt till en början. :)
Körde lite fel så blev betydligt längre än jag hade räknat med. Ingen mat under dagen och slut på vatten. Men nu sitter jag här och ska strax sova, så lyckad dag i slutändan. :)sobrius sa:pkarlsson sa:Strippat hojen på lite fula reflexer samt köpt en flaskhållare i detaljfärg.
Bild från dagens tur i Genarp. Trevligt till en början. :)
Till en början??
marran sa:Vad var egentligen planen?
Kolmården, utsiktsplatsen vid oskarshällpkarlsson sa:Vart är det här? Fantastisk utsikt.Wilkas sa:Jovärs har haft det värre!