Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

@H
Fan va skojsigt md värmekamera, du kan ju titta om nån åker å fegbromsar lr ja coolt iaf!
Har det nå med tävlingen du vann att göra?

@Luthman
Perfa anledning å köpa en ny Box components grupp?

Från dagens trevliga runda i Järavallen. Järavallen som varje gång berättar att jag borde ha fullgung....

20160825_163749.jpg

Senast ändrad:
Haha ja dock va det ju fel du länka med snapphaneturen ;). Är bra slö i huvuet nu känner man :p

Senast ändrad:
Har haft en litent tjej i knät hela kvälen så han inte med nån bild ifrån dagen tur till vallåsen. Men här kommer en ifrån kullaberg istället
_I3A9199.jpg

Jackson sa:
H. sa:
Idag filmade vi med dyra leksaker.
Alltså, jag är så jäkla lättimponerad, men jag tyckte att det där var jättekul.

Idag hade vi typ II kul igen. Jag tappade bara kontrollen en gång, så jag är nöjd.

Din bild är mer imponerande än H.s. Även om jag är med på H.s bild så är din ballare för den är tagen på riktiga fjäll, inte på löttingekullen.

jkarlsson84 sa:
Gårdagen bjöd på aningen bättre väder än väntat på Vallåsen.
Shit Majbritt, vilken skog!

@Luthman - det är sant, fjäll är ballare än det mesta. Och nu har det dessutom blivit höst och snyggt i Arktis. Jag har inte sett toppen på Tromsdalstinden på flera dagar, men jag gissar att det ligger snö däruppe nu. Hej hopp gummisnopp, snart blir det midvinternatt.

DSC02442.jpg

Luthman Photography sa:

Jees, vi är nå grönjävla enduro i Arktis, eller så är det för att det börjar bli mörkt och regnar helatin och sprutar fårbajs och renbajs och bajs rent generellt när man cyklar så att man måste använda ontliga ögonskydd. Lite oklart vilket som är den verkliga anledningen.

För 1 år sen så cyklade man bst50. Sen dess har min minsting opererat hjärtat efter ett medfött hjärtfel. Min fru har opererat 2ggr och idag så tog jag mig i mål på bst100km. Känner mig grymt stolt

Bilagor

• 14212841_10202245171487748_5137455217404568726_n.jpg
    14212841_10202245171487748_5137455217404568726_n.jpg
    110.6 KB · Besök: 48
Vart en härlig tur på 11km runt källviksbacken i falun igår som "första riktiga" tur efter förkylning och allt som hänger med det :)

Bilagor

• IMG_0892.JPG
    IMG_0892.JPG
    462.8 KB · Besök: 46
En tråkig bild från en annars underbar tur där jag hade hur "mycket energi" som helst kvar jämfört med annars.
Tråkig vinkel av naturliga orsaker. (spången gick inte runt bättre)

Hittade äntligen några av Åkullas beryktade lervägar :D
IMGP3807.jpg

Jackson sa:
Lars.E sa:
Från dagens cykling ute till havs.
Marnviken @ Malmön utanför Ö-vik.

Liten bildserie finns att beskåda i Hucktråden http://happyride.se/forum/read.php/1/2975432/3018242/page=6#msg-3018242

Mkt snyggt, både trialat, cykel (cyklist) och avskalat dött träd!

Tackar.
Här får du en bild på däcken, mina snygga ben och samma snygga träd.
Och bortom horisonten finns väl skärgården utanför Norrtälje om jag inte tar fel på riktningen?

marnviken.hav.jpg

42Hz sa:
Har ni inga valar där i norr?!?
(vet inte varför jag blev att tänka på denna av din bild)

Vidrigt HaRR! :)
Kanske det är dags att lära sig hur man får ihop bilderna sådär?

Väldigt snyggt!! Man fårtacka! Vi har ju val i Tromsø. Hittills har jag bara sett den i fjorden simmandes. Lite mer utmaning å traila sig över dem när de rullar runt i vågorna och käkar sill. Du kanske borde komma upp och testa Lars? :D

Jackson sa:
Väldigt snyggt!! Man fårtacka! Vi har ju val i Tromsø. Hittills har jag bara sett den i fjorden simmandes. Lite mer utmaning å traila sig över dem när de rullar runt i vågorna och käkar sill. Du kanske borde komma upp och testa Lars? :D

Jag vill först se en gif-animation då marran trialar över den sillätande valen :)

Tillbaka
Topp