Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jackson sa:Det blev inga bilder på cyklande cyklister idag, för det regnade helt otippat nåt infernaliskt mycket när vi skulle ned. Det var kul, och lerigt, och halt, och, ja, blött, som satan.
Lars.E sa:Jackson sa:Det blev inga bilder på cyklande cyklister idag, för det regnade helt otippat nåt infernaliskt mycket när vi skulle ned. Det var kul, och lerigt, och halt, och, ja, blött, som satan.
Snyggt som vanligt där uppe i norr.
Jag trrooor att jag ser skymten en val där ute i vattnet :)
Jackson sa:Lars.E sa:Jackson sa:Det blev inga bilder på cyklande cyklister idag, för det regnade helt otippat nåt infernaliskt mycket när vi skulle ned. Det var kul, och lerigt, och halt, och, ja, blött, som satan.
Snyggt som vanligt där uppe i norr.
Jag trrooor att jag ser skymten en val där ute i vattnet :)
Än så länge är det nog mest tumlare som ligger och guppar, de är jättesmå och ser väldigt hala ut. Knölvalarna är nog bättre. Får se om jag lyckas få ut cykeln i kajaken när de kommer i december.
Hehehemfo sa:Sveriges framsida?
Rydell sa:DMR V12. Tre bulor och 3 runda fina hål :)
mikipedia_ sa:Rydell sa:DMR V12. Tre bulor och 3 runda fina hål :)
Det där brukar jag ta som hint att skruvarna är slut?
Wilkas sa:30 grader i mitten av september sjukt najs!
mikipedia_ sa:Det händer grejer med Ragley ramen?
Rattnalle sa:80/20 i hafjell är en blöt affär.
Återstår att se hur morgondagen blir. Haft ont i axeln hela dagen efter en krasch men nu efter en varm dusch är högerarmen oanvändbar.
42Hz sa:Idag var det najs!
Ja cyklingen är helt fantastisk. Men jobbig när armarna inte orkar hålla emot riktigt :-)mikipedia_ sa:Rattnalle sa:80/20 i hafjell är en blöt affär.
Återstår att se hur morgondagen blir. Haft ont i axeln hela dagen efter en krasch men nu efter en varm dusch är högerarmen oanvändbar.
Åhåå fin cykling?
Hoppas axeln känns bättre imorgon, så tråkigt när man åkt långt osv!