Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rattnalle sa:Förstår att du inte öppnat den där ölen ;-)
Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
Var på tuppen för ett år sedan. Fy fan va kass det var '
AX3L sa:Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
"smaklig måltid!"
Konkret sa:AX3L sa:Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
"smaklig måltid!"
Jag cyklade också dit med stor aptit men det hjälpte fanimej inte. Tog en hawaii med vitlöksås.
Usch!
Jaså. Vart ni så missnöjda. Kanske de har nya ägare nu. Tyckte det var riktigt gott sist jag var där för några veckor sedan. Fast det kan ju bero lite på vilken pizza man tar också.AX3L sa:Konkret sa:AX3L sa:Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
"smaklig måltid!"
Jag cyklade också dit med stor aptit men det hjälpte fanimej inte. Tog en hawaii med vitlöksås.
Usch!
Var den gjord på flodahäst tro?
Sambal Oelek sa:Jaså. Vart ni så missnöjda. Kanske de har nya ägare nu. Tyckte det var riktigt gott sist jag var där för några veckor sedan. Fast det kan ju bero lite på vilken pizza man tar också.AX3L sa:Konkret sa:AX3L sa:Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
"smaklig måltid!"
Usch!
Iaf. Floda Grill & Pizzeria. David Special. Den var ruggigt smarrig. Inte som en flottpuck som det är på vissa hak utan det här var lite godare pizza faktiskt ?
AX3L sa:Sambal Oelek sa:Jaså. Vart ni så missnöjda. Kanske de har nya ägare nu. Tyckte det var riktigt gott sist jag var där för några veckor sedan. Fast det kan ju bero lite på vilken pizza man tar också.AX3L sa:Konkret sa:AX3L sa:Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
"smaklig måltid!"
Usch!
Iaf. Floda Grill & Pizzeria. David Special. Den var ruggigt smarrig. Inte som en flottpuck som det är på vissa hak utan det här var lite godare pizza faktiskt ?
Jag ska förtydliga att jag aldrig varit där utan bara tramsar lite i sann happy-anda.
jo det fattade jag :) Floda-Häst är ju en fin art ;)AX3L sa:Sambal Oelek sa:Jaså. Vart ni så missnöjda. Kanske de har nya ägare nu. Tyckte det var riktigt gott sist jag var där för några veckor sedan. Fast det kan ju bero lite på vilken pizza man tar också.AX3L sa:Konkret sa:AX3L sa:Konkret sa:Sambal Oelek sa:Härligt idag. Tog och cyklade en sväng förbi Ödenäs. Var tänkt jag skulle käka på Pizzeria Tuppen men den är stängd på måndagar så nu sitter jag i Floda och väntar på pizza ? måndagslyx!
"smaklig måltid!"
Usch!
Jag ska förtydliga att jag aldrig varit där utan bara tramsar lite i sann happy-anda.
Vackert! Önskar snön ligger kvar här nere hos mig ett tag nu.xyklisten sa:Söndagsdistans
+1!mikipedia_ sa:
Shit vilken fin bild!
RobertRaden sa:Luleå hamn? Tycker mig känna igen isbrytarna. Oavsett en härlig bild!
Snyggt! Skulle ju nästan lika gärna kunna vara en sommardag.Börne sa:Blev en 40km tur till Juleboda & tillbaka idag, stannade & käkade vid Furuboda Strandstuga, havet låg helt stilla idag, sämre kan man ha det!!