tarkovskij
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, snyggt. Men sadelhöjden! Såga bort och sätt dit en dropperMini_me sa:
tarkovskij sa:Uj, idag var det visst kallare.
NLC sa:tarkovskij sa:Uj, idag var det visst kallare.
Najs. Vad är det för kokosgaffel?
tarkovskij sa:NLC sa:tarkovskij sa:Uj, idag var det visst kallare.
Bontrager HCM.
Köpt av någon från Bjärred som jobbade på Ideon (hämtade ut den i receptionen så fick aldrig se personen, var det du?)
Steensma sa:Ensam i Capital Bikepark ikväll :)
Var riktigt skönt att vara ensam, då man är nybörjare och inte vill vara i vägen för andra ;)H. sa:Steensma sa:Ensam i Capital Bikepark ikväll :)
Härligt ändå!
Synd att det är så långt dit. Många roliga dagar har man haft i den hallen.
Här är en bild från en av de senaste gångerna jag var där, typ 2 år sedan... Inte jag på bild utan jag bakom kameran.
NLC sa:tarkovskij sa:NLC sa:tarkovskij sa:Uj, idag var det visst kallare.
Bontrager HCM.
Köpt av någon från Bjärred som jobbade på Ideon (hämtade ut den i receptionen så fick aldrig se personen, var det du?)
Njet kamrat, det låter inte som jag.
Norrhoppan sa:Balsam för själen. Skoterspår, solsken och min fatbike Herr Blåbär.
einfinity sa:Norrhoppan sa:Balsam för själen. Skoterspår, solsken och min fatbike Herr Blåbär.
Ser fantastiskt ut!! Hur kallt har ni? Umeå?
Norrhoppan sa:einfinity sa:Norrhoppan sa:Balsam för själen. Skoterspår, solsken och min fatbike Herr Blåbär.
Igårkväll när vi körde samma sträcka ungefär, 17 km i pannlampans & månskenet istället var det ca -17 idag midsommarvärme med sisådär -8 "bara"! :)
einfinity sa:Norrhoppan sa:einfinity sa:Norrhoppan sa:Balsam för själen. Skoterspår, solsken och min fatbike Herr Blåbär.
Igårkväll när vi körde samma sträcka ungefär, 17 km i pannlampans & månskenet istället var det ca -17 idag midsommarvärme med sisådär -8 "bara"! :)
Jisses! -17 ? Jag har aldrig konditionstränat i den kylan. Måste bita ordentligt i lungorna. Här har vi -10 och det känns liiite på gränsen till för kallt för att ta sig ut. Impad! ??
Road_Runner sa:Kanondag att köra i skogen, snön sög fint och leran var mjuk solen lyste blir inte mycket bättre än så här :-)
Norrhoppan sa:No tequila Sunrise @ Umeå
JojjeM sa:Fint. Är det uppåt Baggböle?Norrhoppan sa:No tequila Sunrise @ Umeå
/Johan
...aha... MTB Marathon, grymt coolt! Måste vara jobbigt men härligt. Fet bild du hade där!Egress sa:Otway Odyssey, 2018/02/24 - Efter ca 90km och runt 2000 höjdmeter på min singlespeed så var jag lite trött, men var tvungen att hålla fokus till 100% genom de sista 10 kilometrarna och som bestod av enbart utmanande singletrack med ytterligare ca. 300m klättring.
Vid det här laget var det två tankar som konkurrerade i hjärnan: "Är det inte fucking över snart?!" och "Fan vad jag älskar den här skiten!"
Sambal Oelek sa:...aha... MTB Marathon, grymt coolt! Måste vara jobbigt men härligt. Fet bild du hade där!