Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Hammarbybacken är bra fin den! ;-)I bergen var det också halt och svinkallt och nästan lika snöfritt. Visa bilaga 467278
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hammarbybacken är bra fin den! ;-)I bergen var det också halt och svinkallt och nästan lika snöfritt. Visa bilaga 467278
De långsiktiga skadorna är förfärliga.Nej, skridskoåkare med stavar är mycket värre! Men ingen diskussion kring det i Sverige heller.
De långsiktiga skadorna är förfärliga.
Att en inavel kan vara så vackert ??Drevade om Inavlet till 16x38t och slängde på 800 dubb.
Tungtrampat? Ja!
Men vem bryr sig med den här utsikten?Visa bilaga 467656Visa bilaga 467657
Har ni det blåsigt eller är det sen snöstormarna?Dessa träd som ska ramla hela tiden.... 4st röjda igen i Arla morgonstundVisa bilaga 467735Visa bilaga 467736
Lär väl vara mycket blötsnö som nu frusit fast i topparna, krävs inte mycket för att träden ska knäckas då. Skogsägare uppmanas att inte ge sig ut i skogen och inventera skador i bestånden nu utan vänta tills efter nästa blidväder, eftersom det anses för farligt just nu. Värt att tänka på.Har ni det blåsigt eller är det sen snöstormarna?
Helt vindstilla de ger vika under den enorma snötyngdenHar ni det blåsigt eller är det sen snöstormarna?
Jag tror nog att den mest rimliga förklaringen är att Getmannen hänger sig i trädtopparna!Helt vindstilla de ger vika under den enorma snötyngden
? tur man har hjälm... ger ju iaf en känsla av falsk trygghet.... ?Lär väl vara mycket blötsnö som nu frusit fast i topparna, krävs inte mycket för att träden ska knäckas då. Skogsägare uppmanas att inte ge sig ut i skogen och inventera skador i bestånden nu utan vänta tills efter nästa blidväder, eftersom det anses för farligt just nu. Värt att tänka på.
Härligt! Jo precis sånt engagemang jag brukar ta till! ??Ja, vad kan jag säga om dagens tur... vackert, ja.... !! Bra flyt, härlig cykling..? Not so much.... totalt ospårat efter tisdagens snö- dump.. det blev en stor del putta/släpa cykel, några fula ord och x liter svett innan jag forcerat mig igenom 10 km i djupsnö... självklart vänder jag inte efter de första km utan tänker att det kanske blir bättre...Och när jag väl är 5 km in är det ju meningslöst att vända ?Visa bilaga 468117