Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte bara is och snö på stigarna utan ett å annat träd verkar rasat i vinter
Bilden gör inte verkligheten rättvisa, men ganska brant och ganska långt var det.. ?
Visa bilaga 550572
Greppet var helt magiskt idag så det gick att köra sakta. Var inte ens i närheten av att slå igenonTyp enda stället jag oftast får genomslag fram på ?
Det är lite fascinerande hur svårt det är att fånga branta backar på bild. Samma med störtlopp eller långa hårda backar i världscupen på längdskidor, det ser aldrig så imponerande ut som det faktiskt är. Är det någon med lite kunskap i bagaget som kan förklara varför det är så?Bilden gör inte verkligheten rättvisa, men ganska brant och ganska långt var det.. ?
Visa bilaga 550572
Det är lite fascinerande hur svårt det är att fånga branta backar på bild. Samma med störtlopp eller långa hårda backar i världscupen på längdskidor, det ser aldrig så imponerande ut som det faktiskt är. Är det någon med lite kunskap i bagaget som kan förklara varför det är så?
Ingen snö här, men solo med ungar gör att cykelsuget blir extra stort. Tur att jag ska ut med kompisar imorgon.Bara jag som blir sugen av solskenet eller?
Visa bilaga 550912
Nu blir jag nyfiken! ? du menar att Maxxis Dissector/Rekon (i 3C?) rullar lättare än Spesh Butcher T9(?)/Ground Control T7 -?Bra med lättare rull efter byta till sommardäck! Har nu klart märkt att casing av mina Maxxis 60 TPI fortfarande är lite bättre dämpad, även om Specialized har blivit bättre. Också fin att slippa grussdushet från Spez klistriga T9 gummi.
Och roligt att man kan enkelt byta utseende av cykeln genom att byta däck.
Visa bilaga 551013
Nu blir jag nyfiken! ? du menar att Maxxis Dissector/Rekon (i 3C?) rullar lättare än Spesh Butcher T9(?)/Ground Control T7 -?
Aj, Occam? Inte ens en liten deformation innan det gick av - sprött?Den är ju av, fan vad kul!
Faktiskt bara andra gången jag kör av ett växelöra. Vettefan vad som hände dock.
Visa bilaga 551248
Läste instinktivt makten ??Våren för med sig förändringar.
Marken provar att skjuta upp blommor.
Jag provar clipless :)
Visa bilaga 551225