Var hittar jag Pike DJ eller Marzocchi Bomber DJ?

joa

Aktiv medlem
Slut på alla ställen jag brukar handla från, men det finns ju garanterat andra handlare som jag inte känner till.
Svart, 26" och 100mm.....
Google har inte hjälp mig

Ett ställe som är ok att handla från? Rent allmänt har de väl inte bästa ryktet så jag har hållit mig undan därifrån tidigare.

Tjena!

Du kan ju välja att betala med Klarna och då inte behöva betala förens du har sakerna hemma. Jag skulle inte vara speciellt orolig.

Electric red är ju snyggaste färgen som finns!

Tradeinn levererar men jag har läst att det då och då kan tar två eller tre veckor.
Håller med, men det är inte till mig cykel dock så svart är det som gäller för honom. Cykeln är "toothpaste" (NS Decde) så röd skulle nog skära sig lite :-)

Ett ställe som är ok att handla från? Rent allmänt har de väl inte bästa ryktet så jag har hållit mig undan därifrån tidigare.
Det är beskrivningen av lagerhållningen som är avgörande. Finns den hemma i huvudlagret så är den hemma på ett par dagar. Står det att den är i lager med en uppskattad leveranstid på typ två veckor så kan det lika gärna ta två veckor. Den som det länkas till såg ut att finnas hemma i huvudlagret så den kan skickas omgående.

En riktigt nöjd kund tenderar att berätta om sin positiva köpupplevelse till i genomsnitt tre personer, medan en missnöjd kund tenderar att berätta om sin negativa köpupplevelse till i genomsnitt tio personer. Den statistiken är dock från före internet. Skiten som träffar fläkten sprids säkert mer långväga idag och är svårare att tvätta bort. Med det sagt så är nog ändå Bikeinn/Tradeinn ett av de sämre ställena att handla på när det inte går som man vill.

Tillbaka
Topp