Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Löjligt vackert där i trakterna.Säsongspremiär för cx:en då den just nu är stationerad på landet.
Ca 02:30 var hjulet klart. Cyklades på idag med gott resultat.Lite hjulbygge såhär på kvällskvisten.
Visa bilaga 557878
Dom hade party där igår så det var nå trötta stackare på morgonen och städade :) Får fråga dom när hojen är klarFanns det nåt intresse att låna cykeln från föreningen där?
Löjligt vackert där i trakterna.
Ser ut att bli lättstegrad! Tallbikes är alltid kul, byggde denna för några år sen.
Lite lätt avis! =)Risk för svindel idag.
Visa bilaga 558218
Nu vill vi se efter-bilden med den korta hjulbasen! :D
Jag tänkte faktiskt trycka ner hojen så den stod plant på marken i käftarna för lite bättre visuell effekt, men hjulbasen var en skvätt för lång. ?Nu vill vi se efter-bilden med den korta hjulbasen! :D
Jag håller dig personligen ansvarig för min fascination för moab efter din episka RR.Lite lätt avis! =)
Jag håller dig personligen ansvarig för min fascination för moab efter din episka RR.
quick-release frihjul!Hittade vad som knakade...Visa bilaga 558704
Hittade vad som knakade...Visa bilaga 558704
Den är toppen, min bror slog till på 4st, jag tvekar fortfarande.. skulle behöva sex stycken ?![]()
Ny väggmontering på balkongen - dyr upphängning, men bra och praktisk :)