Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Fanns inte mycket att gnälla på idag….
IMG_4027.jpeg

Om barnen får låna mina cyklar får väl jag ta deras.. Har inte cyklat HT sen jag upptäckte mtb för 5-6 år sen. Men det gick ju bra, inte alls så svårt som jag mindes det.. Finns helt klart risk att det händer igen.. bättre pedaler är redan beställda, en bakbroms som låter mindre och bromsar mer skulle inte heller skada ?, annars känns cykeln över förväntan!
VideoCapture_20230609-192541.jpg

Om barnen får låna mina cyklar får väl jag ta deras.. Har inte cyklat HT sen jag upptäckte mtb för 5-6 år sen. Men det gick ju bra, inte alls så svårt som jag mindes det.. Finns helt klart risk att det händer igen.. bättre pedaler är redan beställda, en bakbroms som låter mindre och bromsar mer skulle inte heller skada ?, annars känns cykeln över förväntan!Visa bilaga 631174
Enligt mina högst personliga observationer så finns det inget som gör en så bra på HT som att kötta massa heldämpat.

Andra rundan på min andra Commencal Meta HT AM Öhlins, den första var så fin att tjuvrackarna inte kunde hålla sig ifrån den efter cirka 3 veckor i min ägo.

Är nybörjare både på att cykla trail och att försöka fotografera min trailcykel, men båda disciplinerna är otroligt roliga hobbies så skam den som ger sig.
IMG_2047.jpeg

Från i lördags, första rundan på evigheter! Tillbaka i "hemmaskogarna" i Ludvika, några år sedan sist. Mycket bekant men en del letade efter tidigare stigar på kalhyggen! Hamnade rätt tillslut i alla fall. :)

Hittade, efter lite irrande, den sunkiga bubblan, nu än mer vandaliserad.

IMG_20230610_151634-01.jpeg

Älskar såna här vägar!

Jo det riktigt kryllar av fina slingrande vägar där. Vet inte riktigt vad det kallas, Söderåsen? Linderödsåsen? Som en platå, finns många fina backar upp från Brösarp, Degeberga, Tollarp, sedan har man många såna fina vägar.

Tillbaka
Topp