Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Med kvantprickar och den senaste AI-tekniken har det nu blivit möjligt att se världen via en jägares blick.
20231007_170356-01.jpeg

Sådär med båda hjulen samtidigt som man gjorde innan man lärde sig göra bunnyhops?

Nej, det är ett SPD-hopp. Jag känner inte till ordet SPD-bunnyhopp, men det skulle kunna vara att lyfta framhjulet och att sen drar upp bakhjulet med SPD. Så skulle jag göra på lvgcykeln.

Menar bara att inte alla stigar som passar att köras året om. Den där funkar nog när det är torrare i marken ?
Det är ingen stig utan mer en brant där ungefär 0,02% av alla cyklister i närområdet cyklar. Tror inte du behöver oroa dig.

Skulle hålla med dig på de stora motorvägarna i skogen. Men där är jag aldrig.

Det är ingen stig utan mer en brant där ungefär 0,02% av alla cyklister i närområdet cyklar. Tror inte du behöver oroa dig.

Skulle hålla med dig på de stora motorvägarna i skogen. Men där är jag aldrig.
Menar absolut inte att trampa någon på foten.
Tänkte bara att markägaren (om det inte är du själv) eller andra som nyttjar skogen där inte ska börja störa sig på oss cyklister.

Menar absolut inte att trampa någon på foten.
Tänkte bara att markägaren (om det inte är du själv) eller andra som nyttjar skogen där inte ska börja störa sig på oss cyklister.
Cykling är väl utbrett i detta naturreservat och ägaren (kommunen) premierar cykling till fullo. I alla andra scenarion håller jag med dig ?

Tillbaka
Topp