Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Fina stigar nu!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man saknar Göteborgs -TrailsenLite regn i natt och imorse gjorde gott för stigarna idag!
Visa bilaga 766381
Förstår det!Man saknar Göteborgs -Trailsen![]()
Bikepass för 15-75 år verkar prisvärdast men när vet man när den inte gäller längre med så brett spann, eller väljer man själv?Visa bilaga 766283
Premiärtur med nya* hojen.
*inget förutom vevpartiet är nytt, bara gamla grejor jag skruvat ihop![]()
Jäklar vad fint! Lövskogar på våren kan ju vara rätt magiskt! Droppet ser också fint ut!Utforskade lite nya linjer i ett relativt nytt område. Fin känsla på detta drop!
Visa bilaga 766740
Hårda grabbar kör ht,Ute med grabbarna i regnetVisa bilaga 766765
Bamseparken? Är ju ett av stans äldre cykelbyggen om jag inte förstått fel, även om det gått i vågor.Utforskade lite nya linjer i ett relativt nytt område. Fin känsla på detta drop!
Visa bilaga 766740
Du får tänka på att jag är inflyttadBamseparken? Är ju ett av stans äldre cykelbyggen om jag inte förstått fel, även om det gått i vågor.
Ja jag har sett lite både nybyggen och fix där det senaste :)Du får tänka på att jag är inflyttadSå nytt område för mig dvs.
Stigen på bilden är ny dock!
Men rullar dom?Riktigt bra fart i grejerna idag! Dubbla Magic Mary i super gravity soft! Greppa ju asagubba hårt! Visa bilaga 767490
Jag har cyklat tre vanliga stigturer nu med Magic Mary + Tacky Chan i SG Soft för att jag är lat och inte orkat byta hjul, men jag får ändå säga att även om det så klart rullar sämre än XR4 som jag har på andra hjulen så är det inte alls så illa som jag tänkte. Det som märks mer är att det är typ 4-500 g per hjul extra roterande vikt att dra igång.Men rullar dom?![]()
Ja alltså dom rullar på rätt bra och greppet gör att man sällan behöver bromsa så man får mer fart med sigMen rullar dom?![]()
Jag tänkte på det igår när jag körde bil på ny svart asfalt med låg sol skinandes rakt framifrån, såg ingenting och var tvungen att bromsa ner till typ 20 km/h..