Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Landsbygdscyckling idag
Visa bilaga 768191
Ska du installera dropper på främre sadeln?Ny hoj. Vi betalte 5000,- norske drakmer. Stoked! Visa bilaga 768227
Vet inte om det går. Det blir litt modernisering.Ska du installera dropper på främre sadeln?
Men kul surprise för den bakom!Vet inte om det går. Det blir litt modernisering.
Är det droppet nära Toms line-starten?Riktigt roligt körning med ungdomsgruppen idag. Alla har blivit bättre, inklusive ledaren. Då och då lite svårt som ledare när ett galna bra barn vill droppa något som de flesta inte borde prova (vassa sten i landningen och sånt). Säger man nej?
Visa bilaga 768330
Är det droppet nära Toms line-starten?
Går den att rulla?!? Kanske nu med alla extra stenar under kanten.Ja, precis. Man kan rulla den, och köra uppför. Att droppa är lite sketchy med flera vassa sten nära droppet och i mitten där man vill landa.
Går den att rulla?!? Kanske nu med alla extra stenar under kanten.
Jag brukar droppa den för att hålla vanan uppe.
Fint detta lät då!Nästan en heldag på först Holavedsleden från Gränna-Örserum och sedan Bauerleden tillbaka till Gränna. Kanonfina utförssegment längs Holavedsleden (och mtb-spår på GBOK i Gränna).
Bild från Holavedsleden, spång med begränsad cykelanpassning
Visa bilaga 768430
Jag tror att ett kort segment av just den blå stigen ”Rear of Tegner” nog kan kallas rött, men det går ju bra att gå ner den lilla biten om man vill, resten är blandning av blått och grönt. Detsamma gäller Bauerleden tillbaka från Bunn, där en kort bit på Stravasegmentet ”The dirty way down” ner till Vättern möjligtvis är rött. Man får utstå en del grustransport från Örserum till Bunn/Bauerleden om man kör som vi gjorde. Missa inte ”ride in” till trerätters lunch på Bauergården innan returen mot GrännaFint detta lät då!
Jag är i Gränna knappt en gång per år. Har bara kört på GBOK och lite på Bauerleden nedåt Röttle. Örserum låter som en bra utflykt. Hur tekniskt är det på vandringsleden? Ser att Trailforks har en "blå" stig österut från Tegnértornet. Blått brukar vara lagom för mig.
Härligt, nu längtar jag efter semester.Jag tror att ett kort segment av just den blå stigen ”Rear of Tegner” nog kan kallas rött, men det går ju bra att gå ner den lilla biten om man vill, resten är blandning av blått och grönt. Detsamma gäller Bauerleden tillbaka från Bunn, där en kort bit på Stravasegmentet ”The dirty way down” ner till Vättern möjligtvis är rött. Man får utstå en del grustransport från Örserum till Bunn/Bauerleden om man kör som vi gjorde. Missa inte ”ride in” till trerätters lunch på Bauergården innan returen mot Gränna. Finns ju självklart de som tar det här som en XC-snabbrunda i rasande fart från Huskvarna/Jönköping, men för min ork/skills är det bättre med stigcykel och ”njuttempo”…
Visa bilaga 768566
Visa bilaga 768565