Raggamuffin
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det kartfel på Strava?
Man verkar ha fördummat Flottsbros enklare stigar (doubles blev till tables, dropp till ingenting), men samtidigt ha försvårat svårare stigar: tidigare hade det funnits en kortare kanon här. Jag vågade alltså inte ta an det nya gappet.
Idag testade jag detta igen. Nej, den experimentella styrvinkeln fungerar inte på hardtail heller ☹.
Visa bilaga 754076
Jaha har den här kanonen blivit större? kanske var därför det kändes lite läskigare än förrMan verkar ha fördummat Flottsbros enklare stigar (doubles blev till tables, dropp till ingenting), men samtidigt ha försvårat svårare stigar: tidigare hade det funnits en kortare kanon här. Jag vågade alltså inte ta an det nya gappet.
Du saknar inte en skruv uppe på länkaget? Det ser lite ut som det i alla fall..Och än en gång till hade jag möjligheten att prova en experimentell vinkel på cykel, men denna gång blev den mellan vevarmarna.
Min åsikt: inget att önska sig, den vanliga 180° funkar mycket bättre. Dags att byta ut vevarmar, tur att jag har ett par (kortare) liggandes i reserv. Tur också att haveriet skedde under lugnt uppförstrampande och inte vid en hård landning.
Visa bilaga 774721
För en nybörjare som tar sig på Grön sak känns dem där nya stora rollers som en rolig utmaning att långsamt rulla igenom. För en mycket erfaren cyklist blir dem till en skoj utmaning att dubbelhoppa, vilket kan locka en tillbaka till på pappret grön stig.Jag tycker grön sak har blivit betydligt svårare, med en massa nya rollers som man nog kan dubbla.
Ja, precis mina tankar ☹. Den enda utmaningen som Grävet har kvar på sig är att den är smalare än Grön sak.Grävet känns rätt menlöst nu, hela vägen till hoppet nedanför droppet som inte finns. Nästan som att grävet blivit grön och grön sak blivit blå. Hoppas de bygger ett nytt drop.
Tidigare i veckan hävdade jag att jag knappt kan cykla gaps som jag inte kan kliva över med mina långa ben, får nog omvärdera lite
Nära men ja denna hade du nog inte kunnat kliva över.Tidigare i veckan hävdade jag att jag knappt kan cykla gaps som jag inte kan kliva över med mina långa ben, får nog omvärdera lite
(Det är tur att den ser kortare ut framifrån)
Isaberg?Skuggans dag.
Åh du fick med dig cykeln ner nu? Coolt!Armenien
Målet är att starta happyrides här nere. Mån + Ons kl.18Åh du fick med dig cykeln ner nu? Coolt!
Stort grattis till grabben!Idag fyller grabben 11 så vi cyklade så klart en morgon runda , så han fick invigt singlespeed på sin hoj också. Visa bilaga 774982