Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju ”skala upp och sätta på väggen” -motiv
TackDet där är ju ”skala upp och sätta på väggen” -motiv
Vad är det för styre du kör med?
Det är ett Soma dream hi rise.Vad är det för styre du kör med?
Det där var inte så långt innan åskan och regnet kom och liftarna stängde?Visa bilaga 781312
Konstanterar att jag, likt en tolvåring, spenderar mina sommardagar med att cykla och äta glass.
typ 13:15 så liftarna hade nog precis stängt. Hade solsken och regn samtidigt på vägen ner, men det var kul så länge det varade!Det där var inte så långt innan åskan och regnet kom och liftarna stängde?
Upp med en RR tråd! Jag tänkte smita dit till veckan och tar gärna alla tips jag kan fåVilken jäkla vecka i Lofsdalen. Nästan värt en egen RR-tråd. Galet varmt, fantastiska kvällar.
Visa bilaga 781333
Foto: @Luthman Photography
Det är värt slitet att ta sig till toppen. Utan tvekan.Upp med en RR tråd! Jag tänkte smita dit till veckan och tar gärna alla tips jag kan få![]()
Den här sträckan är kul som en kort ToR utflykt:Det är värt slitet att ta sig till toppen. Utan tvekan.
Och har du ingen familj/barn att tänka på skulle jag hosta upp för trailpass med två liftåk per dag. Då kan du få fina åk ner via dh-parken också. De två handgrävda röda lederna/avstickarna (blizzard+lightning) var bra men den gröna (blå på trailkartan) fjälleden var också riktigt fin.
I övrigt är det bara att snurra runt så hittar du vad du gillar. Lederna söder om sjön kan du ta om du får tid över eller tröttnat på fjällparken. Det vi såg (Stenrutsleden) var lite mähä.
ParadisetVilken jäkla vecka i Lofsdalen. Nästan värt en egen RR-tråd. Galet varmt, fantastiska kvällar.
Visa bilaga 781333
Foto: @Luthman Photography
Härlig bild! Gjorde mig sugen att ge mig ut genastIkväll gömde det sig en kamera i buskarna för en gångs skull så man slipper suddiga screenshots från en video
Visa bilaga 781334
Jag kör på en Transition Spur med 120/120 i slaglängd. Lite grövre bakdäck på denna resa än jag använder i hemmaskogarna. Det har känts helt perfekt. Många hade säkert uppskattat lite mer slaglängd på tex leden från toppen och om man vill åka nåt i bikeparken men jag tyckte min funkade ypperligt till allt.ParadisetFår nöja mig med 1v i Lindvallen senare i sommar.
Vad kör du på för cykel? Vad tror du fungerar bäst all round i Lofsdalen?