Dagens happy-reklam

Dagens happy-reklam

Bilagor

• 43E8A819-17E1-4BF6-973B-35817C7CB0CA.png
    43E8A819-17E1-4BF6-973B-35817C7CB0CA.png
    114.2 KB · Besök: 72
Dagens happy-reklam
Jag förstår hur de tänker. Har man råd med en cykel för 120 papp kan man ju unna sig en tröja för 6.

Dagens happy-reklam
Det är fyra proteintillskott jag ser.
Det längst ner till höger är något slags kyklinglår. Tillaga i ugn och inta efter genomfört träningspass.

D5463778-FC2F-4D9D-A65D-60AA8EF2846F.jpeg

Dagens happy-reklam
Jag vet inte vad det är, men det verkar smart. Och inte för medicinskt bruk...

Visa bilaga 538338

Nu blev jag nyfiken. Googlade och det är bra!

"Our Smartwhip cream charger provides high-quality food-grade nitrous oxide, simplifying the cream charging process without compromising on flavour or aesthetics. Complete with a pressure regulator, Smartwhip improves workflow efficiency, reduces waste and maximises profits. Smart - Innovative and cost-efficient by design."

Dagens happy-reklam
Nu blev jag nyfiken. Googlade och det är bra!

"Our Smartwhip cream charger provides high-quality food-grade nitrous oxide, simplifying the cream charging process without compromising on flavour or aesthetics. Complete with a pressure regulator, Smartwhip improves workflow efficiency, reduces waste and maximises profits. Smart - Innovative and cost-efficient by design."

Man kanske kan pumpa däcken med den ?

Dagens happy-reklam
Antar att man måste har den emellan mobilen och huvudet. Så ska man sätta den på skärmen?

Läste på lite närmare. Det är rent magiskt!. Funkar säkert även på fastrostade sadelstolpar @Aron
” Användning Fäst den självhäftande plattan på baksidan av din mobiltelefon för att minska risken för strålning. Du kan även fästa den på ditt mobilskal. Shungitplattan kan användas för evigt: återladda den bara då och då i solljuset i några timmar.
Övrig information Sammansättning: c79, innehåller princip hela periodiska tabellen av grundämnen Färg: Svart Hårdhet: 3-4 Ursprung: Karelen Chakra: Rotchakrat, Solarplexuschakrat Stjärntecken: Skorpionen Planet: Pluto
Vad är Shungit?
Shungit är ett helt unikt mineral som sägs ha en levande energi. Den innehåller fullerener - en sällsynt form av runda ihåliga och sfäriska kolmolekyler som är extremt sällsynta i naturen. Dessa fullerener är väldigt starka antioxidanter. Lägger du till exempel en bit shungit i en tillbringare med kranvatten förändras vattnets struktur till att likna smältvatten från glaciärer. Förr i tiden användes shungit av lokalbefolkningen i Karelen för att rena vatten och används än idag i moderna vattenreningsfilter. Denna Karelska sten besitter även antibakteriella egenskaper som desinficerar luften kring sig. Fullerener upptäcktes 1985 och tilldelades Nobelpriset i kemi 1996.”
?

Dagens happy-reklam
Det kanske är tänkt att användas som drivgas. Men faktum kvarstår, ungdomar köper och ”festar”, det ligger massa tomma behållare slängda i parken där jag jobbar... :/

Dagens happy-reklam
När jag var på studiebesök hos ambulansen när jag gick på typ mellanstadiet, fick vi testa lustgas. Men jag vågade inte. Några klasskompisar testade, och blev påverkade. Men det var kanske bara vanlig luft. Vad vet jag.

Tillbaka
Topp