Dagens happy-reklam
Var har man ljuset? Flaskhållaren? Styret? Hjälmen?
I en feedbag såklart ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var har man ljuset? Flaskhållaren? Styret? Hjälmen?
Magen är ju det som blir kallast jö! Korki att inte ha tyg där då.
Visa bilaga 529836
Finns fler. Alltså. Inga fördommar här (Happystickar, snart nära dig) men om jag skulle sälja garn är nog Happy inte mitt första val för framgång.
Oj då, du råkade nog bara komma med som slarv på skärmdumpen. Du får skriva färre inlägg så är den statistiska risken mindre.?Vad har jag att göra med det?!?
Bara skitfiske. Jag vill ju ha bra fiske.
Solklart budskap till den genomsnittliga happyanvändaren?
Visa bilaga 532020
Fick samma, fast med annan text.
Visa bilaga 532021
Solklart budskap till den genomsnittliga happyanvändaren?
Visa bilaga 532020
Denna var ny.
Visa bilaga 536492
Nu blev jag nyfiken. Googlade och det är bra!
"Our Smartwhip cream charger provides high-quality food-grade nitrous oxide, simplifying the cream charging process without compromising on flavour or aesthetics. Complete with a pressure regulator, Smartwhip improves workflow efficiency, reduces waste and maximises profits. Smart - Innovative and cost-efficient by design."
Man kanske kan pumpa däcken med den ?
Man kan hoppas! Eller i alla fall en beskrivning på hur man viker en fin av aluminiumfolie i nödfall.Nån som vet om det kommer en foliehatt med denna?
Visa bilaga 538421
Nån som vet om det kommer en foliehatt med denna?
Visa bilaga 538421
Aha, det var inget samband. Den ena får magen att bli mindre, den nedre får ögonen att bli större (eller hur man nu säger på smink-lingo)Visa bilaga 538441
Nog för att jag behöver bli smalare, men de där spetsiga grejerna verkar luriga......
Visa bilaga 538441
Nog för att jag behöver bli smalare, men de där spetsiga grejerna verkar luriga......
Antar att man måste har den emellan mobilen och huvudet. Så ska man sätta den på skärmen?
Fattar inte att knarkreklam inte är förbjudet!