Mr Bottecchia
Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
BC spottades på gamla 73:an vid Landfjärden på sin racer. På väg mot Nynäs?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ganska säkert på att jag spottade GoranS vid Skogås korsningen typ kl 17.40 iklädd grönvit cykeltröja. Han låtsades inte känna igen mig när jag ropade. Eller så hade han dåligt samvete för att han inte satt vid datorn för att hålla alla internetcyklister uppdaterade!
Var det det som avgjorde?!Dåligt sug i blicken,
Nja, men visst. Sista identifieringen gjorde jag i ”visa din randoblick”-tråden... ;-)Var det det som avgjorde?!
Vilken slagsida man har, tur att det fanns en stabil cyklist att hålla i?Idag blev det min tur att se Nieves. På mitten av Nockebybron.
Visa bilaga 445801
Idag blev det min tur att se Nieves. På mitten av Nockebybron.
Visa bilaga 445801
Ha ha, tjena Ola:-) Jag har missat den här tråden. Men missade dock inte dig i lördags. Bra lunchsnack där utanför Rosenhill??Spottade återigen @Steel is Real i lördags, denna gång utanför cafe Rosenhill. Vi hann med en kortare pratstund medan han tryckte i sig en medhavd tub med kall risgrynsgröt, innan vi susade iväg åt olika håll. Randonörer alltså...
Du menar att du kom i överljudshastighet (>40 km/h) glatt hälsande med en rockhälsning medan jag låg i fosterställning i bockarna i motvinden och uppförsbacken och försökte se cool ut i möjligen.....32 km/h.Såg(knappt) @Gano på Klarälvsbanan igår i överljudsfart ??
Verkligen inte, som jag kommer ihåg det så hade jag telefonen i handen och filmade dig. Måste komma ihåg fel dock för det är bara ett svart streck horisontellt i filmen, skumt.Du menar att du kom i överljudshastighet (>40 km/h) glatt hälsande med en rockhälsning medan jag låg i fosterställning i bockarna i motvinden och uppförsbacken och försökte se cool ut i möjligen.....32 km/h.
Du såg sprättig ut.Jag tror jag spottade @Mange. Mellan veddesta och Jakobsberg.
Dessutom spottar jag just nu en väderballong eller liknande.
Du såg sprättig ut.
Jag kom släpandes på nya däck till dotterns hoj över axeln. Sämsta dagen att släpa på något alls, helt utan någon som helst spänst i benen från helgens utflykt
Han börjar växa igen, det går knappt se vem som döljer sig bakom skägget ?Gurra!!!
Idag blev det min tur att se Nieves. På mitten av Nockebybron.
Visa bilaga 445801