Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Är rätt säker på att det var en hundrastande kitzbitz jag passerade på Gamla Nynäsvägen vid Skogås. Han såg lite förvånad ut när jag sa "Hej", vilket inte är så konstigt, då han antagligen inte har en aning om vem jag är (Svart Canyon, Kaptein Amsterdam- tröja i NL färger).

Dagens Happy-spotting
Haha, bra spottat?
20201001_071512.jpg

Dagens Happy-spotting
Spottade återigen @Steel is Real i lördags, denna gång utanför cafe Rosenhill. Vi hann med en kortare pratstund medan han tryckte i sig en medhavd tub med kall risgrynsgröt, innan vi susade iväg åt olika håll. Randonörer alltså...
Ha ha, tjena Ola:-) Jag har missat den här tråden. Men missade dock inte dig i lördags. Bra lunchsnack där utanför Rosenhill??

Dagens Happy-spotting
Du menar att du kom i överljudshastighet (>40 km/h) glatt hälsande med en rockhälsning medan jag låg i fosterställning i bockarna i motvinden och uppförsbacken och försökte se cool ut i möjligen.....32 km/h.
Verkligen inte, som jag kommer ihåg det så hade jag telefonen i handen och filmade dig. Måste komma ihåg fel dock för det är bara ett svart streck horisontellt i filmen, skumt.

Dagens Happy-spotting
Spot'a Happy:it i budklädsel (tror jag) på en riktigt skönt rat'ig flak-hoj, backen uppför Aschebergsgatan (Göteborg).

Angenämt, och förlåt att jag stirra men hojjen var så otroligt häftig ?

Dagens Happy-spotting
Bengt-re dök upp på min infart med lite däck. Här ser det ut som en bomb exploderat eftersom jag rivit ut nedervåningen. Hoppas det gick att överleva chocken. Tack för däcken, välkommen åter under mer ordnade former.

Tillbaka
Topp