singletrack
Aktiv medlem
den stora GNÄLL tråden
Jag hatar när det är hästbajs på mina favoritstigar...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jenny W sa:skogsvakt sa:När älgen är blåJenny W sa:Kan man gnälla helt fritt här?
Fy fan vilken skitdag. Jäkla tur den snart är slut.
Någon har sagt att det ska var bra att vila. Jag blir bara sur och deprimerad. Bråkat med ungen (jävla tonårsfasoner) Har försökt att komma ut på en cykelrunda sen i torsdags men inte lyckats av olika anledningar. Idag kom jag äntligen ut. Då funkar inte bromsarna, kallt satan oxå och förkylningskänningar. Ingen motivation för att cykla egentligen, så jag bestämmer mig för att vända och cyklar hem igen. Ger mig på att lufta bromsarna men då funkar inte mitt Shimanoliftningskit till Magurabromsarna. Fan! Jag ger upp. Ge mig en öl. Depp.
Vad dillar du om? Blåa älgar?
Glömde skriva att jag la 3 timmar åt att titta på cykel på tv och Sverige fick inte en endaste sketen medalj. Gnäll!
Jenny W sa:Hur fan?... Har ni kollat i mitt kylskåp elle?
Vernersson sa:Jag har fått världens jäääääävla knakljud i min FS XC kolplast Titus! :-(
Det driver mig till totalt jävla vansinne!
Ikväll rev jag hela jävla länkaget samt vevpartiet med lager & klingor.
Lyckades även få in ett jävla metallspån i ett finget så nu gör det även ont när jag rör fingret.
Om inte skiten e tyst imorron när jag testar så vet jag fan inte vad jag gör
Jeppe_E sa:Vernersson sa:Jag har fått världens jäääääävla knakljud i min FS XC kolplast Titus! :-(
Det driver mig till totalt jävla vansinne!
Ikväll rev jag hela jävla länkaget samt vevpartiet med lager & klingor.
Lyckades även få in ett jävla metallspån i ett finget så nu gör det även ont när jag rör fingret.
Om inte skiten e tyst imorron när jag testar så vet jag fan inte vad jag gör
men... detta gnäll är ju redan avhandlat. <det är inte cykeln som knakar.. det är DU!!!
ev flestavningar och felaktiga meningsuppbyggnader, samt avsaknad av korrekt punk och komma skyller jag på morfinet.
Drosa sa:Grannen har slängt upp staken i fönstret redan nu i oktober! Julstaken alltså, inget annat. ¤gnäll¤
NLC sa:På förekommen anledning -
http://asikt.dn.se/asikt/debatt/med-mork-host-kommer-en-mork-mentalitet/
Är det OK gnäll att gnälla på andra som gnäller?
Barometer sa:NLC sa:På förekommen anledning -
Det där är ju ett jäkla proffs som gnäller.
Såna avskyr jag. Blä.
NLC sa:Barometer sa:NLC sa:På förekommen anledning -
Det där är ju ett jäkla proffs som gnäller.
Såna avskyr jag. Blä.
Det och cykelninjas.
geologen sa:Jag vill gnälla på att jag väger ungefär 10 kg över min idealvikt. Och sen vill jag gnälla på att jag skriver detta medan jag väntar på en pizza...
Drosa sa:Det var gnäll att folk började dricka julmust redan nu i julmusttråden men detta som nu beskrivs överträffar tidighet i julfåneri. Grannen har slängt upp staken i fönstret redan nu i oktober! Julstaken alltså, inget annat. ¤gnäll¤
Jeppe_E sa:Helvetes jävla bäckenben.. läk nu någon gång. Hur svårt ska det vara liksom? Det har ju gått 2 veckor!
Satte mig på Jeffsyn idag och justerade sag, satan vad det gjorde ont.
fhloston sa:Skoöverdragstillverkare! Testar de överhuvudtaget sina produkter? Alla mina överdrag är storlek xxl (46-47) och går med nöd och näppe på mina skor (storlek 43). Testar de att dra på överdragen direkt på fötterna?
Kort, koncist och i sak korrekt. Därutöver OnT. Varför kan inte jag skriva så?SuperApe sa:Jag vill gnälla på skoöverdrag överlag. De är så jobbiga.
Johan Falk sa:
json88 sa:Kassörskor ska bara va tacksamma, börjar alla att självscanna så blir hon arbetslös...
torch sa:json88 sa:Kassörskor ska bara va tacksamma, börjar alla att självscanna så blir hon arbetslös...
Och på vilket sätt hindrar det dig att ändå underlätta för vederbörande? Sån rutten attityd som får kunder att bete sig som kompletta idioter i butiker och mot butikspersonal. Kassörskan skulle nog för övrigt behålla jobbet men jobba mer med uppgifter åt kontrollant-hållet eftersom det uppenbarligen börjar råka försvinna mer varor i samband med att självscanning införs, då Svenssons med för torftiga inre liv måste få sina kickar genom att snatta.
GoranS sa:Med tanke på hur dagen varit kan man knappast få uppleva en liknande misär imorgon. Tusan!
Jeppe_E sa:GoranS sa:Med tanke på hur dagen varit kan man knappast få uppleva en liknande misär imorgon. Tusan!
Tusan? men va fn? Kom igen, ska du gnälla så gör det åtminstone ordentligt!
Du står med andra ord i ett osynligt partikelmoln av vinterkräksjuka.bigmollo sa:Står och köar på Bromma flyg. Alla plan är försenade och jag står 10 cm från toadörren. Det är ett JÄVLA spring här.
Brus sa:IKEA har en fyrkantig matlåda med gummerade kanter på locket. Detta gör att det är jäkligt krångligt att få ner lådan i min lilla plastpåse som jag återanvänder varje morgon. Gummeringen gör att det lådan fastnar mot plasten och man får lirka ner den i påsen. Fan det tar ju flera sekunder av min dyrbara tid på morgonen. Borde inte IKEA tänkt på det när dom designade lådan?
Brus sa:IKEA har en fyrkantig matlåda med gummerade kanter på locket. Detta gör att det är jäkligt krångligt att få ner lådan i min lilla plastpåse som jag återanvänder varje morgon. Gummeringen gör att det lådan fastnar mot plasten och man får lirka ner den i påsen. Fan det tar ju flera sekunder av min dyrbara tid på morgonen. Borde inte IKEA tänkt på det när dom designade lådan?
Simon89 sa:Brus sa:IKEA har en fyrkantig matlåda med gummerade kanter på locket. Detta gör att det är jäkligt krångligt att få ner lådan i min lilla plastpåse som jag återanvänder varje morgon. Gummeringen gör att det lådan fastnar mot plasten och man får lirka ner den i påsen. Fan det tar ju flera sekunder av min dyrbara tid på morgonen. Borde inte IKEA tänkt på det när dom designade lådan?
Är det inte lite Foppatoffel-status att bära matlådan i en plastkasse varje dag ? Om man får vara gnällig så är det väska som gäller för dagligt bruk